מונדה קנצפולסקי להיט הקיץ הגדול של נתניה: מועדון הגלישה BAMBOO SURF מונדה קנצפולסקי

מחנות אימונים בחו"ל, קבוצה מעורבת של נשים וגברים, בת מצוות וימי גיבוש לחברות. פליטת הריאליטי ובעלי המועדון, מונדה קנצפולסקי, ממשיכה להוביל את ענף הגלישה בעיר

חובבי הגלישה בנתניה כבר לא יכולים לחכות לפתיחת העונה, בה ישובו לפקוד את מועדון ה- BAMBOO SURF בעיר.

 

מועדון הגלישה פעיל כבר כתשע שנים ומנוהל בצוותא על ידי מונדה קנצפולסקי, יוצאת המרוץ למיליון ובן דודה מיטב אביטל, מאמן גלישה בעל הישגים רבים בתחום, שמוביל דרך קבע את חניכיו לזכייה באליפויות ישראל.

מסרי לנקה עד המלדיביים

"הייתה לנו שנה מוצלחת ופשוט מטורפת", מתגאה מונדה. "הקמנו נבחרת גלישה ובחנוכה שעבר הטסנו אותם למחנה אימונים בן שבוע בסרי לנקה. בסוף הקיץ אנחנו מתכננים מחנה אימונים נוסף שייערך באיים המלדיביים וזו צפויה להיות חוויה מרגשת ומשמעותית עבור כולנו".

בחגים ובמהלך החופש הגדול נערכות במועדון קייטנות גלישה וקורסים לגילאי 7-17, כאשר לאורך כל השנה מתקיים חוג חד שבועי לבני אותם גילאים. מלבד גלישת הגלים מתקיימות גם פעילויות של SUP וקיאקים וכן נערך קורס בוגרים לבני 18 פלוס.

הפעילות המגוונת של מונדה לא נעצרת כאן, והיא מאמנת גם קבוצה מעורבת של כ-15 נשים וגברים בגילאי 30-40. "זו חוויה מאוד מעצימה עבורם", היא משתפת. "אלה חבר'ה שבדרך כלל לא מאמינים או חושבים שיצליחו לגלוש בגילם, אבל הם גם ההוכחה שאפשר להתחיל לגלוש בכל גיל".

עיצוב וסטייל - להיט הקיץ הגדול של נתניה: מועדון הגלישה BAMBOO SURF

 

גולשת ושחיין

מונדה מתגוררת כיום בתל אביב ושוקלת לשוב בקרוב לכור מחצבתה ברמת פולג, קרוב לאהבתה הגדולה מכל – הים. מאז פרצה לתודעה כבת הזוג של אדריאנו עברו הרבה מים בים ועל הגלשן, ובחודשיים האחרונים היא מתחזקת זוגיות צמודה עם השחיין האולימפי יונתן קופלב, שלא פסחה כמובן על כל אתרי הרכילות.

עיצוב וסטייל - להיט הקיץ הגדול של נתניה: מועדון הגלישה BAMBOO SURF

 

מה היעדים של המועדון לקראת ההמשך?

"כמו שאמרתי, בסוף הקיץ נצא למחנה האימון באיים המלדיביים, וכמובן שאנחנו מאוד מקווים שהקייטנות והחוגים ימשיכו לגדול. בנוסף, אנחנו עושים גם הרבה אירועים בחוף, כמו בת מצוות וימי גיבוש לחברות. הכל כמובן באווירה של ים וגלישה וזה כיף מאוד. התגובות מדהימות עד עכשיו וכולם ממש נהנים".