נמואל הרוש "ברונו מארס החרדי" מכוון למטרה החדשה: גלגל"צ נמואל הרוש

סינגל חדש לנמואל הרוש, תושב נתניה, הנחשב לאחד מכוכבי הזמר של דור העתיד של המוסיקה החסידית, עם לו"ז הופעות צפוף המתחלק בין ישראל לקהילות יהודיות ברחבי הגלובוס

הרוש, נולד וגדל בצרפת, ובאמצע שנות העשרה עשה עליה לארץ הקודש כשהוא בגפו ואינו דובר את השפה העברית כלל.

נמואל הרוש

מאז סלל הרוש את דרכו אל לב המיינסטרים החרדי, אחרי שכבש כל פסגה אפשרית בתעשיית המוסיקה החסידית: אלבום ראשון מניגוני חב"ד במלבוש מוסיקלי חדשני שנמכר בעשרות אלפי עותקים, להיטים מקוריים שחרכו את הפלייליסטים של הציבור החרדי, קליפים שצברו מאות אלפי צפיות ביוטיוב, הופעות בהיכל נוקיה ובבנייני האומה לצדם של גדולי הזמר החסידי כגון מרדכי בן-דוד, והופעה לצידה של התזמורת הסימפונית ירושלים.

עיצוב וסטייל - "ברונו מארס החרדי" מכוון למטרה החדשה: גלגל"צ

נמואל הרוש

הרוש,מתגורר בשכונת נאות הרצל. נשוי + שלושה, מגיע מבית אירופאי מוסיקלי טיפוסי. נחשב ל"ברונו מארס החרדי". בזכות צבע קולו ויכולות ההגשה הווקאליות הווירטואוזיות, ומגוון סגנונות מוסיקליים אותם הכיר, וספג, כבר בילדותו. ויצרו תמהיל מוסיקלי ייחודי שמשלב בצורה עדינה ומושלמת בין עולמות מוסיקליים שונים: חסידי, סול, ג'אז, ואף נגיעות אופראיות.

כזמר חסידי, הרוש לא רק שאינו נרתע מהרשתות החברתיות, אלא נוכח ומתפעל אותן באופן שוטף, וצבר לו קהל שהולך וגדל ועוקב באדיקות אחרי פעילותו המוסיקלית, שם גם יצר סדרת סרטונים ביתיים בהם ביצע על פסנתר קלאסיקות ישראליות של רבקה זוהר, עידן רייכל, ארקדי דוכין, ועוד.
עם סינגל-קליפ חדש "ותיק" אותו הוא מבצע בעברית הוא מסתער על היעד החדש שהציב לעצמו – המיינסטרים הישראלי והפלייליסט הנחשק של תחנת הרדיו "גלגל"צ".