כיכר העצמאות החדשה פותחים שולחן: בעלי העסקים מצטרפים לפעילות הלילית

בעלי העסקים במרכז העיר מצטרפים לחגיגת הבילויים, ופותחים שולחן עם מיטב מרכולתם, באירועים המרכזיים המתקיימים בכיכר העצמאות, במטרה להפוך את מרכז העיר למוקד של פעילות לילית.

מרכז העיר מתעורר לחיים ומאפשר גם לבעלי העסקים ברחובות מרכז העיר להצטרף לחגיגה. במסגרת הפעילות המשותפת, מתאפשר לבעלי העסקים באזור להוציא שולחן עם מיטב מרכולתם, בצמוד לחזית העסקים שלהם, בין השעות 23:00-16:00, בימים בהם מתקיימים מופעי קיץ בכיכר, בהם משתתפים אלפים מתושבי העיר.

התוכנית כבר התקיימה בהצלחה ב'יום הבסטיליה' שנחגג במרכז העיר ב-14.7, ותתקיים שוב ביום חמישי, 30.7, בחגיגת ט"ו באב, שתצוין עם הופעתה של מירי מסיקה, ובימים 19.8-17.8, אז יתקיים בכיכר העצמאות החדשה פסטיבל ליצנות ותיאטרון רחוב.

הרעיון לתוכנית הוא תוצר של שיתוף פעולה בין מנהל אכיפה ופיקוח, מנהלת מרכז העיר והתאחדות בעלי העסקים בנתניה. "כל הגורמים המעורבים הבינו שצריכים לשתף גם את העסקים הקטנים בפעילויות שמתקיימות במרכז העיר במהלך חודשי הקיץ, ואני חושב שזה שיתוף פעולה מבורך שילך ויגבר, יש לנו עוד תוכניות רבות קדימה", אומר מנחם אילוז, יו"ר התאחדות בעלי העסקים הקטנים בנתניה.

העסקים המעוניינים להוציא שולחן במועדים הקרובים, יפנו לקבלת אישור, למנהל אכיפה ופיקוח.