פרויקט לאגון של דיזינגוף סחר זוג צרפתיים רכש דירה בנתניה בסכום של 9.3 מיליון שקל פרויקט לאגון של דיזינגוף סחר

בניגוד לדו"ח הכלכלן הראשי במשרד האוצר - תושבי חוץ ממשיכים לרכוש דירות. חברת דיזנגוף סחר מדווחת על עסקה בסך של כ- 9.3 מיליון שקל במסגרתה נרכשה דירה על ידי יהודי צרפתי בשכונת נת 600

הדירה שנרכשה ממוקמת בקומה ה- 29 ומשתרעת על שטח של 300 מ"ר בתוספת מרפסת ששטחה כ- 60 מ"ר.

הרוכשים הם זוג המתגורר כיום בריוויירה הצרפתית וכשהפרויקט יאוכלס בכוונתם להתגורר בפרויקט.

הפרויקט ממוקם בין שדרות בן גוריון לכביש הנופי בסמיכות של קו ראשון לקו החוף בנתניה. בפרוייקט בין היתר שמירה 24 שעות, חדר כושר, בריכת שחיה פרטית, שבילי הליכה ועוד. בנוסף, הדיירים רשאים להשתמש בשירותי בית המלון הכוללים ספא, חדרי ישיבות ועוד. שלב א' של הקומפלקס אוכלס זה מכבר ושלב ב' צפוי להתאכלס בתחילת 2017.

חנן סגל, סמנכ"ל השיווק בחברת דיזנגוף סחר, ציין " גם הקהל הישראלי וגם תושבי החוץ מחפשים לרכוש נכסים יוקרתיים הממוקמים במקומות ייחודים כמו קו החוף. אמנם בשנים האחרונות חלה ירידה בהתחלות הבנייה של פרויקטי יוקרה על קו החוף והקרקעות לאורך חופי ישראל הם משאב מאוד מוגבל, אך הביקושים רק עולים בשל עלייה במספר היהודים המעוניינים לעשות עלייה ומחפשים בית קבע כמה שיותר קרוב לים" עוד הוסיף "בשנים האחרונות נכנסה העיר לתאוצת בנייה משמעותית. למעשה מדובר בעיר חוף כמעט יחידה בארץ שיש בה עדיין קרקעות פנויות לבנייה בסמוך לים. לכן נתניה בהחלט מהווה אזור מבוקש על ידי תושבי חוץ ותושבים ישראליים כעיר שמציעה דירות יוקרה ליד הים ובמחירים סבירים בהשוואה לאלו הנבנים בתל אביב ובמרחק של כ- 20 דקות נסיעה ממנה"