אזה"ת ספיר | צילום: רן אליהו חברת ELECTRONICS LG פותחת מרכז מו"פ בנתניה אזה"ת ספיר | צילום:רן אליהו

חברת LG ELEECTRONICS מרחיבה פעילותה בישראל ופותחת מרכז למחקר ופיתוח טכנולוגיות בנתניה ומתמקדת בתחום התחבורה החכמה

חברת ELECTRONICS LG מצטרפת לפארק העסקים והטכנולוגיות בנתניה שקבעו את מקומן בעיר

צילום: רן אליהו 

לחברת LG פעילות רחבת היקף בישראל בתחום הסלולר ופעילות בתחום המו"פ . החברה פתחה את משרדה הראשון בישראל לפני כ-14 שנים וכעת מתכוונת להרחיב את פעילותה בישראל.
חטיבת הטכנולוגיה בישראל עוסקת באיתור, בחינה והטמעת טכנולוגיות מתקדמות מול חברות סטארט-אפ ושיתופי פעולה אקדמיים בישראל.
מנכ"ל החברה, דני עמר ציין, כי בשנים הבאות וכחלק מרכזי מפעילות החברה בעיר נתניה, מתכוונת החברה להתמקד בתחום טכנולוגיות הרכב החכם (חיישנים, מערכות בטיחות, ניווט, תצוגה, סוללות, תקשורת ועוד).
הפעילות בישראל בתחום הרכב החכם יוצרת עניין רב מצד יצרניות הרכב וכן של ספקים לתעשייה זו שחברת LG Electronics נמנית עליהם. 
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג – איכר: "אנו מברכים את חברת LG על בחירתה להרחיב את פעילותה בעיר, והצטרפותה לעשרות החברות עתירות הידע והעסקים שהצטרפו למשפחת נתניה".
בחברת LG ELEECTRONICS מציינים כי מתכונת הפעולה, במרכז המו"פ החדש בנתניה, תהיה דומה למתכונת הפעילות במרכזים אחרים של החברה באירופה וארה"ב ומלבד הפעילות בתחום הרכב החכם, LGTCI בנתניה תרכז את כל הפעילות בישראל בתחום טכנולוגיות אנרגיה ירוקה, רכיבים אלקטרוניים, AI, BigData, Machine learning, Audio/Video, Home appliances, חומרים מתקדמים, תקשורת, סלולר ועוד. כמו כן, נעשות הכנות לשיתופי פעולה חדשים בתחום הרובוטיקה הביתית.