עובדי חברת "לינק" חברת לינק העתיקה את מיקומה לנתניה ומרחיבה פעילות בעיר עובדי חברת "לינק"

חברת "לינק" העוסקת בהנגשה של טכנולוגיות וחדשנות ישראלית בתחומי החקלאות, אנרגיה מים, ושווקים מתפתחים ברחבי העולם, הודיעה על הרחבת פעילותה בנתניה

עובדי חברת "לינק"

לרגל התרחבותה, חברה לינק שכרה 1,000 מ"ר, ברחוב אריה רגב באזה"ת דרום, ובימים אלו החברה בשלבי גיוס עובדים בתחומי המקצועות: אנליסטיים, כתיבת תוכן, ניהול פרויקטים ועוד.

חברת "לינק", הוקמה בשנת 2014, ע"י אמילי וינקלר, בעלים ומנכ"לית החברה. לפני מספר חודשים העתיקה החברה את מיקומה מהרצלייה לנתניה, ופעלה מתוך מתחם חללי
עבודה ב- vibe – work spice וכעת מרחיבה החברה את פעילותה בעיר

מנכ"לית החברה, אמילי וינקלר, ציינה: "חברת "לינק" קיימת מזה 4 שנים, והוקמה מטעמים של ערכים ציוניים, המביאים עימם טכנולוגיה ישראלית ושיווקה לארצות בחו"ל, לרבות בדרום אפריקה. חלומה של החברה הינו, לשתף את העולם בטכנולוגיה שישראל יוצרת. חברת "לינק" רואה עצמה שגרירה של ישראל". מנכ"לית החברה ציינה כי פתיחת תחנת הרכבת ספיר, מיקומה, ונגישותה לעובדי פארק התעסוקה בנתניה, היוותה גורם מכריע בהחלטת החברה להשתקע ולהרחיב את פעילותה בנתניה".

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר בירכה את חברת "לינק", לרגל העתקתה והתרחבותה בנתניה, וציינה כי היא רואה בהם כעוגן חשוב לפיתוח ועיצוב הכלכלה בעיר, דבר אשר יתרום לעידוד תעסוקה איכותית.