הושג אישור העירייה לפרויקט פינוי בינוי נוסף בנתניה הדמיה

במסגרת אישור הועדה המקומית לתכנון ובנייה בנתניה, חברת שפיר מגורים תבצע פרויקט פינוי בינוי על שטח של 26.7 דונם

בימים אלו התקבל אישור התב"ע הרשמי על ידי ועדת המשנה לתכנון ובנייה בנתניה, לביצוע פרויקט פינוי בינוי במסגרת התחדשות עירונית בעיר.

במסגרת הפרויקט יפונו 12 בניינים ברחובות זלמן שניאור ושלונסקי ובהם 168 דירות, וייבנו במקומם מגדלי מגורים לצד בניינים בני 9 קומות ובהם 672 יח"ד. בנוסף הוקצו במתחם מגרשים לטובת מבני ציבור ומגרש בגודל של כ- 2.34 דונם לטובת גינה ציבורית.
בסך הכל הפרויקט יכלול 672 יחידות דיור, שטחי מסחר ומגרשי ציבור על שטח כולל של 26.7 דונם. הפרויקט יתוכנן ע"י משרד אדריאל דורון אהלי וייצוג הדיירים ע"י עורכת הדין אופיר כהן. התכנון מתואם עם המנהלת להתחדשות עירונית בעירייה וצוות מהנדס בעיר.

גד גרשון, מנהל תחום ההתחדשות העירונית בשפיר מגורים: "כחברה הבונה את תשתיות הארץ, שפיר מגורים שמחה להגיע ולעבוד גם עם העיר נתניה ולרווחת תושביה. הפרויקט הינו חלק מפעילות רחבה של ההתחדשות העירונית אותה מובילה שפיר בבניין הארץ, ואנו שמחים בקבלת האישור ומקווים לצאת במהרה לדרך עם המתחם החדש. בכוונתנו להביא אל הפרויקט את כלל יכולות החברה איתן אנו עובדים כבר שנים רבות בשלל פרויקטים דומים ברחבי הארץ, ויחד ליצור מתחם מגורים ראוי וחדשני".