אושרה להפקדה תכנית פינוי בינוי חדשה בנתניה הדמיה: מילבאואר אדריכלים וסטודיו קסם הדמיות

חברת קרדן נדל"ן הודיעה השבוע על מתחם פינוי בינוי הכולל הריסת 6 בניינים. מנהל ההתחדשות העירונית בקרדן נדל"ן: "זהו קצב שיא להפקדת תכנית פינוי בינוי בוועדה המקומית" 

חברת קרדן נדל"ן הודיעה השבוע כי ועדת המשנה לתכנון ובניה נתניה החליטה להפקיד בתנאים תב"ע לפרויקט פינוי בינוי ברחוב כצנלסון. התב"ע משותפת עם חברת צמח המרמן.

התכנית לפינוי בינוי נמצאת במתחם כצנלסון בשכונת קרית נורדאו בנתניה וכוללת הריסת שישה בניינים ישנים בני 96 דירות ובמקומם ייבנו ארבעה בניינים בהם מתוכננות כ- 384 דירות, לצד שטחי מסחר ומבני ציבור.
עד כה, למעלה מ-80 אחוז מבעלי הזכויות במתחם התקשרו בהסכמי פינוי בינוי עם היזמים וניתן אישור מקדמי ותנאים להכרזה במסלול מיסוי.
החברה ציינה כי היא פועלת להפקדת התב"ע ולהערכתה צפוי להתקבל היתר בניה לפרויקט בתוך כשנתיים.

יוסי חזן מנהל ההתחדשות העירונית בקרדן נדל"ן: "החברה מאמינה מאוד בפוטנציאל בנתניה וממשיכה לקדם מאות רבות של יחידות דיור בעיר. מדובר בקצב שיא להפקדת תכנית פינוי בינוי בוועדה מקומית , אשר במקרה זה משמשת גם כוועדה עצמאית מיוחדת, כל זאת, כשנתיים בלבד מתחילת הפרויקט. אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי המקצוע בעירייה שמבינים את חשיבות ההתחדשות העירונית לפיתוח העיר ולשיפור איכות החיים של בעלי הדירות ותושבי השכונה כולה, כולל גם תוספת משמעותית של תשתיות חדשות ומבני ציבור בכל תכנית שמקודמת בעיר. התכנית היא המשכה הישיר של תכנית מתאר מאושרת, דבר המאפשר וודאות בתכנון עבורנו והתקדמות מהירה יחסית לתכניות מסוג זה עבור הדיירים. לקידום התכנית נלוותה עבודה חברתית מקיפה בהובלת מנהלת ההתחדשות העירונית בנתניה להבנת צרכי האוכלוסייה בתכנון וביישום הפרויקט. אנו מודים לראש מנהלת התחדשות עירונית בעיר- גב' הדס מדליה, למהנדס העיר- ארז טל ולכל צוות בודקי התכנית שסייעו בקידום התכנית לרווחת הדיירים והעיר".