וולט מרחיבה את פעילותה בנתניה הדמיה

רשת המשלוחים הפופולרית וולט שכרה שטח בפרויקט של דוד אזולאי בעיר ממנו החלה להפעיל את 'וולט-מרקט' 

רשת וולט מרחיבה את פעילותה בנתניה. וולט השלימה לאחרונה פתיחת סניף של 'וולט-מרקט', לאחר ששכרה שטח בחלק המסחרי של פרויקט המגורים של קבוצת דוד אזולאי במרכז העיר נתניה.
הסניף החדש של 'וולט-מרקט' נפתח בפרויקט 'בראשית-השוק', הממוקם במכרז העיר בסמוך לשוק נתניה וכולל שני בניינים רבי קומות בני 13 קומות בהם 97 דירות, מעל שני מפלסי מסחר בשטח כולל של כ-2,500 מ"ר. הפרויקט הושלם והוא כרגע נמצא בשלבי אכלוס מתקדמים. הפרויקט ממוקם בסמוך לכל מוקדי הבילוי והפנאי בעיר, כיכר העצמאות, היכל התרבות, בית המשפט, קניון השרון, בניין הדואר, משרדי הממשלה והטיילת העירונית.

במהלך השנה האחרונה, שורת עסקים מובילים יגיעו לראשונה לנתניה לאחר שחתמו על הסכמים לפתוח סניפים בפרויקטים של דוד אזולאי, ביניהם: רשת חנויות הנוחות סבן, רשת פיצה רונדו, רשת הפיצה 'פאפא ג'ונס', רשת מועדוני הכושר 'לזוז', רשת מעדני מאניה ועוד
עו"ד דוד אזולאי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת דוד אזולאי: "הפרויקט שלנו הוא חלוצי מסוגו באזור המשווע לפרויקטים נוספים מן הסוג הזה. עבדנו על ההסכם עם וולט במשך תקופה ארוכה ואנחנו שמחים לבשר על כך סוף סוף לתושבי העיר והאזור. נתניה נמצאת בתנופה נדל"נית וכלכלית ואנחנו נמשיך לפעול למען פיתוחם".