פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אלון אברון אלון אברון. גולש אל חיי הלילה בעיר אלון אברון

אברון, תושב העיר ייטול חלק בתחרות אליפות הסבב בגלישת גלים שתתקיים בנתניה. מציג מלבד האהבה לגלישה, מיקס של ים, בישול ובילוי לילי  

רגע לפני שמתחיל סבב ליגת אליפות העולם בגלישת גלים, ישבנו עם אלון אברון, הישראלי המוביל בתחרות.

בתחרות היוקרתית יופיעו למעלה מ-100 גולשים מרחבי תבל, ביניהם מתחרים מקוסטה ריקה, אוסטרליה, ארה"ב ומגוון מדינות באירופה. סך הפרסים המרשים יעמוד על 75 אלף דולרים. יצוין כי התחרות אמורה הייתה להיפתח כבר אתמול (חמישי) אך בשל היעדר גלים נדחתה למחר. 

מי שיתייצב לתחרות בפעם השלישית ברציפות הוא אלון אברון מנתניה. בתחרות הראשונה לפני שנתיים סיים במקום ה-7 המכובד, הגבוה ביותר מבין המתחרים הישראלים, ובשנה שעברה הודח כבר בסיבוב השני. "מדובר בחוף הביתי שלי ועם הניסיון שצברתי נשארתי סוג של פייבוריט", אומר אברון בראיון ל"נתניה נט". "אני תמיד שואף גבוה ורוצה לנצח, אבל צריך להיות ריאלי. אני לא מקצוען כמוהם ולא חי תחרויות, אלא גולש כשיש גלים. פעם רדפתי אחרי הסבב, היום כשהוא מגיע לישראל אני בא אליו. מעבר לזה, כמובן שחשוב לי מאוד ליהנות מהמעמד והחוויה הנפלאה בתחרות היוקרתית הזו".

אנשים בנתניה - אלון אברון. גולש אל חיי הלילה בעיר

 

גרפיטי, תמונות מהסבטיז והופעות חיות

האהבה הגדולה לים היא ממש לא היחידה של אברון (31), תושב עיר ימים. במאי האחרון פתח סמוך לכיכר העצמאות בעיר את ה-GOONS - פאב שובר שגרה ורחוק מהמיינסטרים, שנע על הציר פאנק-רוק-בירה טובה-פיצה מעולה. "כשרוצים לצאת זה לא חייב להיות למסעדת יוקרה או מועדון", אומר אברון. "ה-GOONS בא לאפשר בילוי קליל באווירה שכבר לא קיימת. העיצוב פרוע עם הרבה גרפיטי, על הקירות יש תמונות מקוריות של להקות פאנק מ-1976 ובכלל כל המטרה הייתה לתת למקום פחות היבט חומרני ויותר נשמה. זה הבייבי שלי, מקום שפתחתי לנפש. ראיתי שזה מה שחסר לי בנתניה ולשמחתי הפאב תפס תאוצה ומדברים עליו. מגיעים אלינו מראשון לציון, חיפה, כל המושבים סביב נתניה וכמובן תושבי העיר".

אנשים בנתניה - אלון אברון. גולש אל חיי הלילה בעיר

 

מגיל 12 הוא גולש, בעבר היה מקצועי אבל רחוק מלוותר על התחביב האהוב ומקפיד לנסוע לגלוש 5-6 פעמים בשנה ליעדים אקזוטיים דוגמת קוסטה ריקה, אוסטרליה והאיים המלדיביים. אברון עדיין מחזיק בספונסר – חברת RVCA המממנת עבורו בין היתר ביגוד וציוד גלישה. בנוסף הוא מצלם בסיוע הספונסר סרטי לייף סטייל ויראליים באינטרנט.

מלבד הפאב, אברון הוא הבעלים של רשת בתי הקפה 'קפה בונו' וככזה, אהבה גדולה נוספת שלו היא בישול. "אני עושה את התפריטים גם של בונו וגם של ה-GOONS", הוא מתגאה. 

אנשים בנתניה - אלון אברון. גולש אל חיי הלילה בעיר

כשאיש אחד הוא גם גולש, גם שף וגם איש חיי לילה, הכיוון לא יכול להיות אחר חוץ משפע של אופטימיות. "השילוב הזה מדהים ואני מאוד נהנה מההפנינג הגדול בעיר בשנתיים-שלוש האחרונות", הוא מסכם. "אני מאחל לעצמי שנתניה תמשיך להתפתח בקצב הזה".