פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אפטר קלאס. מרכז למידה מרכז למידה- אפטר קלאס פשוט לומדים בכיף אפטר קלאס. מרכז למידה

אפטר קלאס, מרכז למידה חדש בלב העיר הופך את הלימודים לכיף מבלי לפגוע בטיבם. חן דנינו אחד מבעלי המרכז מסביר מה זה בעצם מרכז למידה ולמה זה טוב? 

אפטר קלאס. מרכז למידה

למידה בקבוצות קטנות נתפסת בשנים האחרונות כאחד הפתרונות היעילים והראויים ביותר כחלופה לשיעורים פרטיים יחידניים גם לתלמידים אבל גם להורים. היתרון העיקרי הוא חווית הלמידה עצמה שמתאפיינת באווירה קלילה ופחות נוקשת, גיוון שיעורים וכן למידה פעילה ושיתופית.

שיעורים פרטיים מעולם לא היו מהנים יותר!
"הצוות המקצועי והמיומן של אפטר קלאס שם לנגד עיניו בראש ובראשונה את טובתם והצלחתם של התלמידים" אומר חן דנינו שהקים את המרכז יחד עם תומר סביר.
תומר סביר, בוגר תואר בתקשורת,יזם ופעיל חברתי וחן דנינו, בוגר תואר שני במתמטיקה וכלכלה מודה כי הרעיון לפתיחת המרכז הגיע בעקבות 8 שנות הוראה בבתי הספר וזיהוי הצורך האמתי של התלמידים בסביבת למידה עדכנית ומעניינת יותר.
בנוסף אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם עסקים מקומיים רבים בעיר כמו חנויות גלישה, מזון וציוד לבית ספר והתלמידים שלנו מרוויחים מכך ונהנים מהטבות והנחות שוות במיוחד.
" התלמידים של היום צמאים לעניין, לשבת מול מחברת וספר במשך שעות זה בדיוק ההפך מזה" אומר חן ומוסיף "אנחנו באפטר קלאס מנסים להתאים את עצמנו עד כמה שאפשר לדור התלמידים הנוכחי בין אם באווירה הקלילה והחברית, קבוצת הוואטס אפ הפעילה שמאפשרת מענה 24/7 שלנו הצוות המקצועי ושל התלמידים בניהם, ובין אם בדרך בה אנחנו מעבירים את השיעורים- שימוש במצגות, מחשבים וחוברות עבודה אותן אנחנו כותבים לפי צורכי התלמיד."
גם בפן הכלכלי, אפטר קלאס בולטים ביתרונם. בעידן של היום בו מחיר של שיעור פרטי אחד על אחד נע בין 100-170 שקלים לשעה ופחות, סכום לא מבוטל בהתחשב בעובדה שהוא לא חד פעמי, שיעורים בקבוצות קטנות ומחירים סבירים יותר הנם דבר הכרחי.
שיעורים בקבוצות קטנות הם פונקציה כלכלית משתלמת במיוחד שכן המחירים משתלמים שמאפשרים לתגבורים מחוץ לשעות בית הספר להיות נגישים לכולם. "אין ספק ששיעורים פרטיים הם הוצאה כלכלית לא מבוטלת עבור ההורים על אחת כמה וכמה אם יש יותר מילד אחד. זו הסיבה שהנגשנו את השירות שאנחנו נותנים באפטר קלאס ודאגנו שאיכות השיעורים לא תפגע."
על השאלה לאיזה קהל יעד מתאימים השיעורים באפטר קלאס, השיב חן "כיום אנחנו מתמקדים בעיקר בתלמידי התיכונים וחטיבות הביניים אבל לא רק, אנחנו פונים גם לקהל בתי הספר היסודי. המעבר בין חטיבת הביניים לתיכון מצריך סוג של הסתגלות גם לקצב הלמידה וגם לחומר הלימוד. בנוסף אנחנו מקיימים הכנה לבגרויות ומרתון לפני מבחני הבגרות".

אפטר קלאס- רחוב הנוטע 3 נתניה
טלפון: 0582-8430665
פייסבוק: מרכז למידה- AFTER CLASS

*הכתבה היא כתבה שיווקית