פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בית ספר תמר אריאל | תמונה: עיריית נתניה בית הספר תמר אריאל מועמד לפרס החינוך הארצי בית ספר תמר אריאל | תמונה: עיריית נתניה

מתוך 40 בתי הספר העל יסודיים בחמ"ד במחוז תל אביב, זכה בית הספר תמר אריאל בתואר בית הספר המצטיין והוא מועמד לפרס החינוך הארצי

בית ספר תמר אריאל | תמונה: עיריית נתניה

 

בית הספר תמר אריאל עבר בשנים האחרונות כברת דרך משמעותית ונחשב היום לאחד מבתי הספר המובילים. בביה"ס ישנם 1114 תלמידים מכיתה ז'-יג' והוא נותן מענה לקשת רחבה של תלמידים המגיעים אליו מתוך בחירה ומתוך ידיעה כי בבית הספר ימצאו את המענה הטוב ביותר עבורם.
בית הספר הינו מדעי-טכנולוגי, ומגמת הדגל שלו היא מגמת הפיזיקה שתלמידיה זכו לאורך השנים בפרסים יוקרתיים ארציים ועולמיים, בשל פרוייקטים לימודיים ייחודיים ופורצי דרך.
בנימוקי הוועדה המחוזית נכתב כי ביה"ס נבחר למצטיין מחוז בשל השילוב בין עמוד האש, ולצידו, בשילוב ידיים מרתק, את עמוד הענן. האחד הוא מסגרת המכילה טיפוח היופי, החן והשגרות בבית החינוך, האחר מאופיין בחתירה למצויינות אישית שתוביל כל אחד מבאי ביה"ס גבוה ככל שירצה. הרוח המנשבת ברחבי הקמפוס והנשמה שעפה על גלי רוח זו, מובילה את השינוי המשמעותי שחל כאן בשנים האחרונות.
לדברי חיה רובינשטיין, מנכ"לית בית הספר, חברי ועדת הפרס הארצי שסיירו בביה"ס לא הסתירו את התפעלותם הרבה מהעשייה החינוכית- הערכית העניפה המתקיימת בביה"ס, מיכולת ההכלה, ההשקעה והמסירות הרבה של הצוות החינוכי.