פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
יום המעשים הטובים שבוע המעשים הטובים בנתניה

אלפי מתנדבים ומתנדבות מנתניה, מרביתם בני נוער, השתתפו השבוע בעשיית טוב ביום המעשים הטובים, העשייה ההתנדבותית שהתקיימה ביותר ממאה שלושים פרויקטים, בהם השתתפו מעל ששת אלפים מתנדבים, תרמה משמעותית לשיפור איכות חייהם של המונים 

יום מעשים טובים מגוון התקיים בנתניה, העיר בה אחוז המתנדבים והמתנדבות מהגבוהים בארץ. 

 

השנה נרשם שיא במספר המתנדבים ובהיקף העשייה חסרת התקדים שאפיינה את היום השבוע המיוחד הזה.

מהו יום המעשים הטובים?

יום המעשים הטובים נועד לקדם את רוח ההתנדבות והערבות ההדדית בחברה הישראלית, אותו ייסדה אשת העסקים שרי אריסון ומופעל באמצעות עמותת "הרוח הטובה". יום המעשים הטובים התקיים ביום שלישי 15.03, העיר נתניה הצטרפה לחבורת הערים המובילות את המיזם והפעילות כללה עשרות פעילויות התנדבותיות שהתקיימו ברחבי העיר.

להצלחת שבוע המעשים הטובים בנתניה, חברו גורמי ההתנדבות ביניהם, תלמידי בתי ספר, מתנ"סים, חיילים, סטודנטים ותושבים, עמותות, חברות מהמגזר העסקי, משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, עובדי עיריית נתניה והכל בניצוחה ובתיאומה של המחלקה לחברה ונוער בעמותה לחינוך בלתי פורמלי.

באילו מקומות התנדבו?

העשייה ההתנדבותית התקיימה בין היתר בגני ילדים, מועדוניות, צהרונים, בתי"ס יסודיים, חטיבות ותיכונים. מועדוני קשישים, מרחבים צבורים וקהילתיים ועוד.

בהיבט הקהילתי-פיזי התקיימו מבצעי צביעת בתים לנזקקים, צביעת ושיפוץ מועדוניות, גינון ושתילה באדניות בגני ילדים, ציורי קיר וגרפיטי, איסוף ואריזות מזון לנזקקים, פעילות בבתי אבות, מועדוני יום לקשיש ובית חולים לניאדו, חבילות לחיילים, ועוד. ליום המעשים הטובים הצטרפו גם עשרות בעלי עסקים וחברות מנתניה ועובדיהם במטרה: לעשות רק טוב.

פיירברג: "התברכנו בעיר עם מתנדבים

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני שמחה לראות את ההתגייסות של תושבי נתניה המדהימים ביום המעשים הטובים ואת התגייסות עובדי העירייה המסורים אשר עזבו ליום מיוחד זה את עבודתם השוטפת ונרתמו למען עשייה התנדבותית. התברכנו בעיר עם מתנדבים רבים הפועלים לאורך כל השנה למען הזולת, מחמם את הלב להיות כאן ולראות את ההירתמות, רוח ההתנדבות, הנתינה והאהבה לזולת".

קייזלר: נתניה עיר של נתינה

משה קייזלר מנכ"ל העמותה לחינוך בלתי פורמלי: "בהחלט מדובר ביום שיא מדהים ומרגש אשר מרכז בקליפת אגוז את כל פעילות ההתנדבות המתקיימת במהלך כל השנה. העיר נתניה כשמה כן היא – עיר של נתינה. השורש נתן נקרא באופן דו סטרי וללא כל ספק כל נתינה הינה דו כיוונית, בה גם הנותנים וגם המקבלים יוצאים מרוצים. אני גאה בעבודה האינטנסיבית שהתבצעה במסגרת תחום ההתנדבות במחלקת הנוער לריכוז כל הפעילויות בעיר במוטת השליטה של אורית עזגד רכזת ההתנדבות במחלקה"