פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חגיגת מצווה בחסות חוף השרון  שנת מצווה: המחווה של תלמידי חוף השרון לילדי בית אלעזרקי חגיגת מצווה בחסות חוף השרון
תלמידי כיתה ז' בבית החינוך של מועצת חוף השרון ארגנו מסיבת בר ובת מצווה ל-16 ילדי וילדות המצווה של בית הילדים ע"ש צבע אלעזרקי
16 ילדים וילדות של בית הילדים בית אלעזרקי זכו למחווה מרגשת במיוחד מתלמידי בית החינוך בחוף השרון, שארגנו עבורם מסיבה חגיגית לרגל בר ובת המצווה שלהם. 
זו השנה הרביעית שתלמידי בית הספר מקיימים את מסיבת המצווה לילדי 'בית הילדים' וזאת כחלק מפרויקט שנת המצווה בבית הספר. מטרת הפרויקט היא לחשוף ולחבר את בני הנוער הצעירים לטובת פעולות חברתיות ותרומה לחברה, לשבור מחיצות חברתיות  ולהכיר צעירים נוספים בני גילם וכמובן, לתת באהבה למען האחר. 190 תלמידים תלמידי כיתה ז' מבית החינוך חוף השרון ארגנו את מסיבת בר המצווה מא' ועד ת' -  משלב הרעיון, וגיוס הכספים ועד המופעים המתנות והכיבוד.
לצורך כך, התקיימה פגישה מקדימה עם הורי ותלמידי כיתות ז'. במהלך הפגישה עלה הרצון שלא להסתפק רק בארגון המסיבה, אלא להפגיש בין התלמידים במטרה שיכירו זה את זה טוב יותר. לצורך כך התקיימו מספר מפגשים מקדימים בהם תלמידי בית החינוך ביקרו בבית הילדים בנתניה וקיימו במשותף פיקניק בפארק השלולית בעיר, במהלכו קיימו פעילויות גיבוש חברתיות שמטרתן לקרב בין בני הנוער ולשבור את המחסומים.  
על מנת לגייס כספים למסיבה עצמה, הפיקו התלמידים הפנינג בית ספרי במהלכו גייסו כספים לטובת כיבוד ומתנות לילדי המצווה. לאחר שהכל הושלם, יצאה המסיבה המרגשת אל הפועל. 
16 בנות ובני המצווה נהנו מארוחת ערב חגיגית, מופעים של הילדים, טקס חלוקת מדליות בהם הציגו את כישוריהם וייחודם. בין המברכים היה גם יהודה כהן- מנהל בית הילדים. לסיום נהנו הילדים מהופעה מקפיצה של להקת קפה שחור חזק ואיזי ששרו ממיטב שיריהם והרעידו את בית הספר – והכל בהתנדבות מלאה.

משפחה לכל דבר

יצוין כי בית הילדים צבע ע"ש אלעזרקי הינו ביתם החם והאוהב של למעלה מ- 200 ילדים בסיכון בגילאים 6-18. ילד שהגיע אל בית הילדים, יודע שהוא מצא בית. אנשי בית הילדים יהיו שם איתו ביום הראשון של כיתה א', בחגיגת בר או בת המצווה, במסיבת הגיוס ויעמדו יחד איתו תחת החופה ביום מן הימים. משפחה לכל דבר.
מנהל בית הילדים, יהודה כהן: "מעולם לא קרה ששכבה שלמה של בית ספר פותחת לב ענק, עושה למעננו באהבה אמתית, מביטה אל ילדינו בגובה העיניים ומאושרת בשמחתנו. על השותפות והעשייה יוצאת הדופן אני מבקש להוקיר את הנהלת בית הספר שאפשרה לממש את הרעיון בצורה כל כך מושלמת, ההורים הנפלאים שטרחו ועמלו על הצלחת הערב וכמובן תלמידי שכבת כיתות ז' שהוכיחו שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ".