פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
"כנפיים של קרמבו" כנפיים של קרמבו: "החיוך שלהם שווה הכול" "כנפיים של קרמבו"

סניף נתניה של תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' פותח את שנת הפעילות התשיעית שלו. דניאל דירבאין רכז התקשורת "החוויות שאנחנו עוברים כאן הן חוויות שאי אפשר לחוות במקום אחר" 

"כנפיים של קרמבו"

החונכים בסניף נתניה של תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' התרגשו מפעולת הפתיחה שהתקיימה השבוע בסניף החדש בבית הספר "תמר אריאל"

לאחר שבועות של ציפייה, הכשרות והכנות ארוכות, הגיעו עשרות פעילים מסניף נתניה ב'כנפיים של קרמבו'- תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים ופתחו בהתרגשות את שנת הפעילות התשיעית בבית הספר "תמר אריאל".

לפעולה הגיעו המוני בני נוער חדשים וותיקים שביחד באו להילחם למען שינוי חברתי, במטרה אחת משותפת- המגולמת בחזון התנועה, "ליצור יחד מקום ומשמעות לכל אדם".

החניכים קפצו מההסעות בהתלהבות, היישר אל זרועות החונכים המתרגשים לחיבוק חם ואוהב, והמשיכו בשיחה נלהבת עד למוראל (שיר גיבוש סניפי) הראשון שנשמע בקול ברחבי האולם המלא. היה אפשר לשמוע בקולם של השרים את הגעגוע, ואת ההתלהבות לקראת החזרה.
דני דירבאין, 17, רכז תקשורת: "אני שמח ומתרגש לפתוח את השנה התשיעית של הסניף שלי. מרגש לפגוש שוב את החברים, לפגוש חונכים וחניכים חדשים שהצטרפו. אני שמח לראות שכל שנה הסניף גדל ועוד אנשים נחשפים לעשייה המדהימה בתנועה ולוקחים חלק בשינוי החברתי שאנחנו מייצרים, החוויות שאנחנו עוברים כאן הן חוויות שאי אפשר לחוות במקום אחר."
עם סיום הפעולה נשארו חברי הסניף נרגשים, מחכים בציפייה לפעולות ולפעילויות של השנה החדשה.