פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תורמים לקהילה. בית ספר בגין בית ספר בגין תרם מאות שקלים לגני החינוך המיוחד תורמים לקהילה. בית ספר בגין

בית ספר בגין ברמת פולג תרם מאות שקלים לרכישת משחקים וספרים לגני החינוך המיוחד בעיר "איך הילדים עצמם יודעים שצריך לחשוב גם על מישהו אחר" שאלה אחת הגננות שקיבלה משחקים

תורמים לקהילה. בית ספר בגין

בית ספר בגין, מקיים בכל שנה הפנינג קהילתי "יום ירוק לבן" בו הכסף שנאסף משמש לרווחת ילדי בית הספר וסכום מסוים מההכנסות נתרם לטובת הקהילה, בסימן ילדים. לאחר בחינת האפשרויות בהנהגה ההורית של בית הספר, הוחלט השנה על תרומה לשלושה גנים בנתניה: גן גליל, גן קורל וגן מאור שביקשו ספרים ומשחקים.

אחת הגננות שקיבלה משחקים שאלה "מה גורם להורים להיות כל כך פעילים גם עבור ילדים אחרים, ואיך הילדים עצמם יודעים שצריך לחשוב גם על מישהו אחר?"
גננת אחרת הודתה במכתב "מודה אני לכם על שהעשרתם את ספרית גננו. רכשתם עבורנו ספרים רבים שישמשו אותנו להנאה, לרכישת שפה, להעשרת אוצר מילים ולשיפור התקשורת. תרומה זו לא מובנת מאליה".

שמרית פריד הלוי, יו"ר הנהגת ההורים בבית ספר בגין "בשם ילדי והורי בית ספר בגין, היתה לי הזכות להעניק מתנות ל-3 גני חינוך מיוחד בעיר ובסיכומו של היום אני מתמלאת גאווה בילדים ובהורים שלנו בבית ספר בגין. יום זה הבהיר לי שלמרות כל הקידמה ותרבות האינסטנט, אצלנו בבית הספר - הצוות וההורים, עדיין מצליחים ללמד את הילדים ערכים. בדגש על ערך הנתינה, האחווה והרעות שמניעים את ילדינו שוב ושוב להתגייס לטובת חבריהם בכל מקום שרק אפשר - לדאוג, לחזק, לאפשר, לחבק ולהיות מאושרים בדיוק כמו כולם. אין גאה ממני היום"