פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מיכל בן רעי "החיוך של מיכל גרם לעומד מולה לחייך. טרגדיה גדולה לכולנו" מיכל בן רעי

תושבי נתניה מתקשים לעכל את לכתה בטרם עת של מיכל בן רעי ז"ל, מייסדת מעגל הנשים בנתניה, שנפטרה בפתאומיות במהלך הריונה. "מלאכית אמיתית שכבשה כל לב אדם", מספרות חברותיה

אבל כבד ירד על רבים מתושבי נתניה והציבור הנשי בפרט, עם היוודע מותה של מיכל בן רעי ז"ל, אחת הדמויות המוכרות והאהובות בעיר.

בן רעי נפטרה בפתאומיות כתוצאה ממחלה קשה שנתגלתה לפני שבוע וסיבוך בלידה. חייה של בתה התינוקת ניצלו.

לזכר הילה

בן רעי, פסיכולוגית ילדים ופעילה חברתית, ייסדה לפני כשמונה שנים את מעגל הנשים בנתניה. היא עשתה זאת כדי להנציח את חברתה הטובה, הילה בכר ז"ל, שנרצחה בשנת 2008 על ידי בעלה, שרצח גם את שני ילדיהם ושם קץ לחייו. לפני כשלוש שנים זכתה לתעודת הוקרה על פעילותה ההתנדבותית מראש העיר, מרים פיירברג – איכר. מלבד היותה יו"ר מעגל הנשים בנתניה, קיבלה בהמשך גם תפקיד במעגל הנשים הארצי. 

"מיכל פיזרה אבקת קסמים בכל מקום והייתה בה נתינה אין סופית", מספרת אחת מחברותיה הקרובות למעגל הנשים. "תמיד הייתה אוזן קשבת ואהובה על כולם. אף אחת לא הייתה מוכנה לאסון הזה וזו טרגדיה קשה לכולנו".

אנשים בנתניה - "החיוך של מיכל גרם לעומד מולה לחייך. טרגדיה גדולה לכולנו"

תיקים, תחפושות וימי הולדת

פעילות מעגל הנשים בנתניה תחת בן רעי הינה ענפה ומגוונת מאוד וכוללת בין השאר מתן תיקים לבתי הספר, תחפושות למאות ילדים, חגיגות יום הולדת וכן שיפוץ מועדונים ובתי קשישים. "מעגל הנשים פעל ועדיין פועל ללא הפסקה בהתלהבות ואהבה למען האחר", מתארת אחת החברות. "הן פשוט עושות הכל למען החלש, הנזקק ובמיוחד למען ילדים. מיכל הייתה אשה מדהימה, מלאכית אמיתית שכבשה בחיוכה ובצניעותה כל לב של אדם. החיוך שלה גרם לעומד מולה לחייך. זו אבידה קשה מאוד ובלתי אפשרי להכיל את עוצמת הכאב והטרגדיה".
מיכל בן רעי ז"ל, בת 38 במותה, הותירה אחריה בעל, יוני, ושלושה ילדים. השלישית, כאמור, כבר לא תזכה להכיר אותה. הלווייתה תתקיים מחר (שישי) בשעה 14:30 בבית העלמין באבן יהודה.