פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אמיר סיני אמיר סיני על סיעתו החדשים והקונספט מאחוריה אמיר סיני

אמיר סיני, דמות ציבורית מוכרת בעיר החליט השנה לעלות מדרגה בעשייה הציבורית ולהיכנס למועצת העיר על מנת שיוכל להמשיך להשפיע ולתרום לתושבי העיר. לאחר שלא הגיע להסכמות עם אף אחת מהרשימות הקיימות, החליט לא לוותר, להקים סיעה חדשה - סיעת ה"חדשים" ולהתמודד בראשה על כרטיס למועצה

אמיר סיני

אמיר סיני (53) נשוי לרחלי ואב ל-12 ילדים, סוכן ביטוח במקצועו וממלא מספר תפקידים ציבוריים שהבולט בניהם הוא יו"ר הדירקטוריון של תאגיד מי נתניה עד לפני ארבעה חודשים, מתנדב במספר מישורים ומתמקד בעיקר באוכלוסיה מבוגרת וילדים עם מוגבלויות.

איך הגעת לפוליטיקה?
לפני למעלה משני עשורים הייתי פעיל שטח של תנועת ש"ס שהייתה בזמנו מפלגת עם שטיפלה בנושאים חברתיים ולכן נקשרתי אליה. ברגע שש"ס השתנתה, מצאתי את עצמי בחוץ. אין ספק שהפעילות הציבורית שלי והכניסה לעולם הפוליטיקה התחיל משם וכמובן מהעבודה לצד בניזרי.
הייתה חשובה לי ההזדהות עם כל הרובדים בעם. 26 שנים מחיי היתי אדם חילוני ו-27 שנים אני אדם שומר תורה ומצוות. כשנכנסתי לעולם החרדי, גיליתי עד כמה החיבור בין העולם החילוני לעולם החרדי הוא פסע וניתן ליצור את הגשר הזה. בסופו של דבר כולנו בני אדם שהולכים לאותו רופא בקופת חולים ונפגשים בסופר. אני מאמין שאני יכול להוות את הגשר בין האוכלוסיות בנתניה.

אנשים בנתניה - אמיר סיני על סיעתו החדשים והקונספט מאחוריה

אמיר סיני

כל הזמן רציתי לחיות ולשלב את ההווה והעבר ביחד. רובם המוחלט של לקוחותיי כסוכן ביטוח הם חילונים וחברים טובים שלי כבר שנים רבות, החברות ביני לבין חברי החילוניים לא השתנתה מלבד העובדה שאנחנו לא מתראים בים בשבת. בצעירותי שיחקתי במכבי נתניה ופרשתי בעליה לקבוצה הבוגרת, שירתתי בצבא ביחידה מסווגת ולא הרבה יודעים שאני גם נכה צהל. לא ראיתי ואת עצמי ולא רציתי להוציא את עצמי החוצה מחברה מסויימת ולהשתייך לחברה אחרת. אני חושב שהשילוב הוא אפשרי ומתבקש.
ספר לי על סיעת החדשים, מה האג'נדה מאחוריה?
החדשים זו סיעה שמתכוונת לתת למען התושבים ולהגיע ממקום של חמלה. לא מעט אני שומע את הזעקה של בעלי העסקים הקטנים והחלטתי להרים את הכפפה כי אני לצידם.
הקונספט שלנו הוא נציגים שהם בעלי עסקים עם זוית ראיה לטובת נתניה טובה יותר.
עוד דבר עליו אשים דגש זה נושא החניות בעיר. המצב הנתון קטסטרופלי ולא ניתן להמשיך במתכונת הנוכחית. יש לי תוכניות מפורטות כיצד לפתור את הבעיה, אותן אפרט בקמפיין הבחירות.
שאלה אחרונה לסיום, שנת בחירות- יש לך פייבוריט לתפקיד ראשות העיר?
אני מעדיף להמתין שכל המועמדים יוכרזו באופן רשמי, ללמוד על האג'נדה והערכים שלהם ולפי זה להחליט.