פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שרונה בן אור לישון עם רוצח ולהישאר בחיים שרונה בן אור

שרונה בן אור, אשתו השנייה של הרוצח שמעון קופר, שהורשע ברצח שתיים מנשותיו, מספרת על החיים לצידו, הספקות, הפחדים, האונס והחשיפה שהצילה את הקורבן הבא 

שרונה בן אור.

גם יצירותיה של אגתה כריסטי לא עומדות בקנה אחד עם סיפורה של שרונה בן אור, שהייתה נשואה למי שכונה "האלמן הסדרתי" - שמעון קופר שהורשע ברצח כפול של שתיים מנשותיו, הראשונה והשלישית. אשתו השניה, שרונה, תושבת נתניה ניצלה מגורל דומה ונזכרת בתקופה החשוכה בחייה. 
איך הכרתם?
הכרתי אותו דרך עלון שנשלח אז בדואר לפנויים ופנויות, הרבה לפני עידן הפייסבוק. היתי אז בת 31 גרושה פעם שניה ואמא לשני ילדים קטנים שעוד האמינה באהבה. כבר בשיחה הראשונה איתו הופנטתי מקולו, בדיעבד מתברר שהשקרים הראשונים היו כבר בשיחה ההיא כשהציג את עצמו בשם בדוי, טען שהוא עובד במערכת הביטחון בתפקיד חשאי כשבפועל עבד כפועל בבית דפוס, אני הוקסמתי וזמן קצר אחר כך נפגשנו בביתי בנתניה. הוא גם הציג את עצמו כגרוש מה שהתברר מאוחר יותר  כשקר- באותה תקופה הוא היה נשוי לאורית דורון ז"ל. הקשר צבר תאוצה והתהדק במהירות, ההורים שלי ובמיוחד אבי ז"ל העריצו אותו.

הוא לקח אותי לבית הבטוח שקיבל מ"המוסד"

הקשר שלנו תמיד היה שקוף וחשוף, יצאנו, בילינו ומעולם לא הסתרנו את מערכת היחסים שלנו. יתרה מכך ישבנו בארוחות משפחתיות, חברים משותפים ואפילו הילדים שלו הצטרפו פעם לארוחה אצל ההורים שלי. הוא נהג להעדר לא מעט מהבית בטענה למשימות ומבצעים בטחוניים. הוא היה יוצא מהבית על מדי ב' דרגות סגן אלוף על הכתף. גבר חלומות של כל אישה.
לא פעם עלו לי ספקות ותחושות הבטן התריעו שמשהו לא כשר אבל השתקתי אותן כי מצאתי את עצמי מטילה ספק בעובדות. הוא לקח אותי לראות את הבית הבטוח שקיבל מ"המוסד" - דירה אליה היה מגיע כביכול אחרי פעילות בחו"ל, לא פעם חזר חבול הביתה אחרי מילואים. דברים שראיתי בעיניים, איך אפשר להתווכח עם עובדות? בסופו של דבר הספקות שלי גברו ולאחר לחץ עליו שיספר לי את כל האמת, הוא נשבר והודה בחיים הכפולים שהוא מנהל.
הוא סיפר שהוא עדין נשוי וביום שהתקשר אלי לראשונה, אשתו אורית הבריזה מהפגישה ברבנות לקבלת הגט, אמר שהיא סובלת מדיכאון, מזניחה את הבית והילדים ומטופלת בתרופות בשל איומיה להתאבד. עוד הוא אמר שהתאהב בי ופוחד לאבד אותי ואפילו שאל אם אסכים לקבל את שני ילדיו ואותו. כמובן שהסכמתי וראיתי בשאלה הזו הוכחה לאהבה שלו, שהוא רואה בי בית.
זמנה של אורית בימים אלו כבר היה שאול מבחינתו של שמעון. אני והוא רכשנו בית גדול יותר - הורי כמובן שמו את הכסף. הוחלט ששמעון ישלם 20% וההורים שלי את השאר כמובן ששמועון לא שילם את חלקו.
זמן קצר לאחר מכן אורית נמצאה ללא רוח חיים וכדורים רבים מפוזרים סביבה
לא אשכח את היום הזה. אני לתומי מתארגנת לעבודה ומכינה את הילדים, הטלפון צילצל "אורית מתה היא התאבדה". נשמטה לי הלסת, לא באמת עיכלתי מה שמעתי. אשמה מטורפת מלווה בהלם מוחלט והבנה שהיא הייתה בדיכאון ומחשבה שאולי הכתובת הייתה על הקיר.

"לא באמת הייתה לי ברירה, המבט שלו הקפיא אותי"

אחרי החתונה שמעון היה אדם אחר, סגור וכועס, המצב הכלכלי בבית הידרדר, הוא דרש ממני לעזוב את העבודה ולטפל בילדים ואני הלכתי שבי אחריו ועשיתי כרצונו גם במעשים נבזים שהכתימו את שמי ועליהם אני מתביישת עד היום. אחד המעשים היה כאשר שמעון הגה רעיון להגיש תלונה על גניבת הטנדר שלנו כדי לקבל כספים מהביטוח. לא באמת הייתה לי ברירה, המבט שלו הקפיא אותי. הוא דיבר ועשה, אני ידעתי ושתקתי. בסופו של דבר אחרי תקופה ארוכה יחסית זומנתי לחקירה, הודיתי במעשה ושוחררתי בערבות.

כשאמא שלי ישנה בחדר הסמוך הוא אנס אותי

היה לי ברור שנפלתי שוב, שהסתבכתי עם נוכל נבזה והעולם חרב עליי, הייתי בידיים שלו. כשסיפרתי להורים שלי, הם קיבלו את זה קשה, במיוחד אבא שלי שממש העריץ אותו. ההורים שלי סיפרו ששמעון נהג לבקר אותם וטען שהוא דואג לי מאחר ואני סובלת מדיכאון ומזניחה את הילדים, נשמע לך מוכר? הוא כנראה הכין את הקרקע לרצח שלי. 
לאחר ארוחה משפחתית בה חשפתי בפני שמעון שאני יודעת הכל, ביקשתי מאמא שלי שתשאר לישון אצלנו כי פחדתי להישאר איתו לבד. באותו לילה, כשאמא שלי ישנה בחדר הסמוך, הוא אנס אותי. אחרי האונס החלטתי להתגרש ורק אחרי שלקחתי את כל החובות הקודמים שהיו לו עלי ושילמתי לו בנוסף סכום של 55 אלף דולר, הוא הסכים להתגרש וקיבלתי את חיי בחזרה.

ברגע שעזב את הבית התחלתי לסדר אחריו ולנקות את עקבותיו מחיי, נחשפתי לזוועות שהדירו שינה מעיני, בעליית הגג מצאתי מעדר, מגרפה וחבלים. מאחורי השידה שלו בחדר השינה מצאתי חבילות שלמות של כדורי הרגעה. פתאום הכל התחבר והבנתי שאני הייתי אמורה להיות הקורבן הבא שלו.

רצח האשה השלישית

הרצח של ג'ני הכה בי מאוד קשה, הרי שבעקבותיו התקשורת פתחה את תיבת הפנדורה שקברתי במשך שנים במעמקי הים. 

שמעון סיפר למשפחתה של ג'ני שהיא סובלת מהפסקות נשימה בלילות ובמשפט הורשע שמעון שהזריק לג'ני חומר הרדמה קטלני שהביא למותה. בזמן שהוא היה נשוי לג'ני הוא הציע נישואים לד"ר מריה, שהייתה עמוק בזוגיות איתו ונתנה לו כסף רב - אותו דפוס פעולה שאפיין את המקרים הקודמים. יש מצב גדול שמריה הייתה צריכה להיות הקורבן הבא. אי אפשר לדעת בוודאות.

איזה מסר יש לך עבור נשים?
המסר שלי הוא לכל אדם באשר הוא ובעיקר לנשים. שתיקה מתוך בושה או אי נעימות מסכנת את החיים שלנו ואת חיי הסובבים אותנו. חייבים להאמין לעצמנו ולהיות קשובים לאינטואציה ותחושות הבטן שאותי באופן אישי הצילו ממוות.