פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
רונית סולומון אות הוקרה בבית הנשיא לרונית סולומון רונית סולומון

רונית סולומון, עובדת סוציאלית ממינהל הרווחה בעיריית נתניה, המקדמת את תחום הטיפול באלימות בין בני זוג בקרב יוצאי העדה האתיופית, זכתה באות הוקרה של השרה לשוויון חברתי "אני מתרגשת עד דמעות" אמרה בתגובה

בישיבת מועצת העיר האחרונה, הודיעה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, כי עובדת מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה, רונית סולומון, זכתה באות הוקרה של השרה לשוויון חברתי בתחום המאבק באלימות נגד נשים. טקס הענקת הפרס יתקיים בבית הנשיא בירושלים בתחילת ינואר.

סולומון, אשר זכתה פה אחד, מקדמת את תחום הטיפול באלימות בין בני זוג בקרב יוצאי העדה האתיופית והיא כיום מהמובילות, ונושאת הדגל של התחום בעדה.
"אני מתרגשת עד דמעות. מאוד מרגש ומחזק אותי שנותנים הכרה לעבודה הקשה והמאתגרת. בסוף היום אני חוזרת עם סיפוק עצום שנותן לי לקום לעוד יום חדש" מספרת רונית.

רונית נבחרה לאחר שהחלה לעבוד בתחום בשנת 2003 במרכז האזורי לטיפול ומניעת אלימות בנתניה, בתקופה בה תחום האלימות בין בני זוג היה מנוגד לתפיסה שהקהילה האמינה בה והיה חשש שפרויקט לטיפול באלימות יעניק תדמית שלילית עבור הקהילה. כיום הפרויקט מהווה מודל להרבה ערים בארץ.

"מתרגשת להביא כבוד לעיר"

"זה שאני שייכת לעיר הזאת עם כל המורכבות זה אות הוקרה עבורי. אני גדלתי בתוך העיר הזאת והתברכתי להיות שייכת לאגף הרווחה המוצלח ביותר בארץ. אות ההוקרה הגיע בזכות הצוות שלימד אותי, האמין בי, תמך בי, חיבק אותי ברגעים קשים וגידל אותי וזו התוצאה" סיפרה רונית והוסיפה "מאוד מתרגשת עבורי, עבור משפחתי ועבור צוות מרכז למניעת אלימות ומתרגשת גם עבור ראש העיר כי זה כמו בת שמביאה כבוד לבית, ככה אני מרגישה. אני מתרגשת להביא כבוד לעיר הזאת ואני מקדישה את אות ההוקרה לזכרן של כל הנשים שנרצחו בידי בני זוגן".

רונית מסכמת "אמשיך בעשייה ואעזור לנשים לצאת ממעגל האלימות. אני מודעת לכך שאני רק בתחילת דרכי ואמשיך להלחם בתופעת אלימות נגד נשים, לטפל בגברים ולהוביל את התחום".

ראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, רותי גור "סולומון הינה עובדת מצטיינת, בעלת מוטיבציה גבוהה, אשר אינה מפסיקה לפתח תכניות חדשות בתחום, היא רגישה ואמפטית והמטופלים חשובים לה ביותר. הרגישות הרבה לנושא ולמטופלים הובילו להצלחתה הרבה".