פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
זוכי תחרות 'נתניה טוויסט' הטוויסט של צעירי נתניה זוכי תחרות 'נתניה טוויסט'. צילום: רן אליהו

'נתניה טוויסט', תחרות סרטונים לקידום העיר ותדמיתה, הגיעה השבוע לקו הסיום. הזוכים רוני קיפרמן ומתן בן, שהפיקו את הסרטון 'נתניה פרו', שזכה ליותר מ-19,000 צפיות ברשת, יקבלו מלגת לימודים בסך 6000 שקלים.

תחרות 'נתניה טוויסט', מיזם משותף לעיריית נתניה, 'הגג'- מרכז הצעירים, קרן נתניה, מנהלת מרכז העיר והמכללה האקדמית נתניה, איתגרה את תלמידי התקשורת של המכללה בהכנת סרטוני תדמית איכותיים לקידום העיר נתניה ולעידוד שיח חיובי אודותיה.

יוזמי התחרות, לינוי זיוי, בר טורבתי, נטלי שטיין וסיון אלישע, הינם יזמים צעירים תושבי העיר, אשר פתחו קבוצה בפייסבוק וחברו לחוג לתקשורת במכללה האקדמית נתניה - כל זאת במטרה להפיק סרטוני תדמית איכותיים ולהפיצם ברשת האינטרנט בארץ ובעולם לקידום העיר נתניה.

הסטודנטים התבקשו להפיק בעצמם סרטון בן 60 שניות, המציג את העיר נתניה, כפי שהם רואים אותה. המטרה הייתה לתת ליוצרים הצעירים הזדמנות להעביר לצופים את החוויה הסובייקטיבית שלהם ולתרגם אותה לשפה קיראטיבית וויראלית. השיפוט נעשה לפי ציון המרצה ומידת הוויראליות של הסרטון בעמוד הפייסבוק של Netanya TWIST.

למקום הראשון הגיעו רוני קיפרמן ומתן בן, שהפיקו את הסרטון 'נתניה פרו' שזכה ללמעלה מ-19,000 צפיות ו-729 ליקיים. הפרס לזוכים, מלגה משותפת בסך 6,000 ש"ח.
במקום השני זכו שדה פרח, טייב רותם, גיא גל וניתן אבטבי, שהפיקו את הסרטון 'נתניה שבאלבום', עם למעלה מ-16,000 צפיות ו-244 לייקים, הארבעה יתחלקו במלגה בסך 4,000 ש"ח.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני גאה בצעירים המוכשרים שהפיקו את הסרטונים על העיר נתניה, העיר היפה בארץ. תודתי גם ליוזמי התחרות הייחודית, המשלבת רעיון נהדר, למידה אודות העיר, והפקת סרטונים המהווים עבור הסטודנטים התנסות מעשית עם עולם התקשורת".

יו"ר קרן נתניה, שמואל צבע: "אני רואה חשיבות רבה במיזם בו מזדהים צעירי העיר עם נתניה ומביעים את חיבתם לעיר בזכות כישוריהם האישיים. משתתפי התחרות נתנו לדמיון להוביל אותם בעשייה, ואנו מברכים על כך".