פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית

לוח השנה מפגיש אותנו בתחילתה של כל שנה עם ההזדמנות להתחיל מחדש במשימות שלא הושלמו עדיין במעגלי החיים, רבים עדיין גוררים תחושת החמצה על כך שלא התאפשר להם להשלים את מסלול לימודיהם התיכוניים, וכיום בעולם תעסוקה תחרותי חוסר ב-12 שנות לימוד מקשה על השתלבות וקידום תעסוקתי. לכן בימים אלה ניתן להירשם ללימודים בתיכונית של נתניה, מוסד לימודים מיוחד המאפשר למבוגרים להשלים את השכלתם התיכונית

אלפי בוגרים ובוגרות חייבים את הצלחתם למחלקה להשכלת מבוגרים בעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי, המציינת בימים אלה 25 שנים לתכנית המצליחה "תיכונית נתניה". התכנית הייעודית מאפשרת לכל אחד ואחת להשלים את לימודי התיכון ולקבל תעודה בהתאם – תעודה של עשר שנות לימוד או 12 שנות לימוד, מה שמאפשר לרבים מהבוגרים לשפר את תנאי העסקתם, להירשם לקורסים מקצועיים ולהרחיב השכלתם.

בימים אלה מתקיימת ההרשמה לשנת הלימודים הבאה

"אין דבר העומד בפני הרצון" על זאת יעיד גילי, תלמיד עיוור, שהחיים לא האירו לו פנים, אך אין ספק שהוא מאיר את פניהם של כל הלומדים ב"תיכונית נתניה" וסיפורו יכול להעניק לכל אחד תקווה.
במקרה של גילי הייתה זו הידרדרות בראייה שהובילה להפסקת לימודיו, בנוסף אמו של גילי נפטרה לפני כשנה ממחלה קשה והוא החליט שכדי להמשיך קדימה הוא חייב לחזור ולהשלים את לימודיו. "אין מאושר ממנו", מספר החונך הצמוד שלו, תומי, פנסיונר בן 72 שהחליט שאת הזמן הפנוי שלו הוא מקדיש כדי "לעשות טוב לאנשים".
גילי נחוש להתגבר על כל הקשיים ולהצליח והצוות החם ב"תיכונית נתניה" דואג להעניק לו את התנאים הטובים ביותר על מנת שיוכל להגשים את חלומו. ובימים אלה מתקיימת ההרשמה לשנת הלימודים הבאה בתיכונית נתניה וגילי מבטיח להיות שם בשביל התלמידים החדשים, לעודד ולתמוך.

 

חינוך ומצויינות - שנה חדשה הזדמנות להתחלות חדשות

7-6 מקצועות לימוד, שלוש פעמים בשבוע בשעות אחר הצהריים והערב

מי שעוד יעמוד לרשות התלמידים הוא צוות התיכונית, אשר מגויס כולו לסייע לכל אחד ואחת על-פי צרכיו המיוחדים. צוות התיכונית דוגל בשיטת ה"דלת הפתוחה" בהתייחסותו לכל שאלה, בקשה, וכל קושי אחר המתעורר אצל הלומדים. אליס יאמפולסקי- מנהלת המחלקה להשכלת מבוגרים מציינת שצוות המורים מקפיד ללמד את החומר הנדרש לבחינות באופן יסודי ורציני, הכולל שיעורי בית ובחינות ביניים, והקפדה על נוכחות סדירה. תכנית הלימודים כוללת 7-6 מקצועות לימוד ומתקיימת שלוש פעמים בשבוע בשעות אחר הצהריים והערב - בכך ניתנת אפשרות לזקוקים ללימודים - ללמוד ולהשלים השכלתם, ללא פגיעה ממשית בעבודה הסדירה ובחיי המשפחה.
טלפון לבירורים והרשמה - 09-8620027,09-8840184