פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חברי קבוצות המנהיגות הירוקה | צילום: רן אליהו התלמידים צבעו את החוף בירוק חברי קבוצות המנהיגות הירוקה | צילום: רן אליהו

קרוב ל- 500 תלמידים, חברי קבוצות המנהיגות הירוקה מ-23 בתי ספר בנתניה הגיעו יחד עם המורות המובילות שלהם ביום שלישי האחרון לכנס קבוצות המנהיגות הירוקות בנושא "הצל ואני במרחב הציבורי"

מי שהגיע לחוף סירונית בנתניה בשלישי האחרון יכול היה לחשוב שהקדימו את חופשת הפסח: החוף המה ילדים ששיחקו כדורשת, בנו בחול, ציירו, התמסרו בג'אגלינג ושיחקו

חברי קבוצות המנהיגות הירוקה | צילום: רן אליהו

הכנס הינו יום שיא לאות הוקרה והערכה לפעילות שנעשית לאורך השנה בבתי הספר, שארגנו עיריית נתניה בסיוע איילת טפיארו וצוות הרשת הירוקה בנתניה, המלווה את בתי הספר בעיר בחינוך לקיימות, שהכינו ותפעלו לאורך החוף תחנות הקשורות לצל וכן להנאה מפעילות מחוץ לכיתה. 

הילדים, מכיתות ג' עד ט', התפזרו ב-15 תחנות בחוף ועברו מתחנה לתחנה. למשל שכונה עם צל המתוכננת מחומרי בנייה, תכנון המפה הירוקה של בית הספר באמצעות מפרשים גדולים שהוו בדי ציור, תחנת ג'אגלינג בה ניסו לסובב צלחות סיניות ולהקפיץ דיאבולו באוויר, בניית ארמונות חול וחפירת רשת תעלות, תחנת תנור שמש ועוד 
לסיכום היום נאספו כולם באמפי של החוף לדברי תודה וברכות. ולסיום הפתעה נוספת: הפנינג מקפיץ בהנחיית רנצ'ו ורן, שהקימו את כל התלמידים על הרגליים לריקודים ו"תיגופים" - תיפוף על הגוף.