פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
המשתתפים באולימיפידע במתמטיקה  אולימיפידע עירונית במתמטיקה המשתתפים באולימיפידע במתמטיקה | תמונה: עיריית נתניה

17 מתלמידי כיתות ה' בעיר השתתפו בתחרות מתמטית בנתניה, במהלכה נדרשו להפגין הבנה וידע רב בפתרון בעיות מתמטיות
את האולימפידע למתמטיקה, יזם אגף החינוך היסודי בעירייה, בראשות ד"ר שי פרוכטמן, בשיתוף משרד החינוך, שנועדה למנף את לימודי המתמטיקה בקרב הדור הצעיר ולהנגיש לתלמידים, את מקצוע המתמטיקה.

המשתתפים באולימיפידע במתמטיקה | תמונה: עיריית נתניה

הזוכה במקום הראשון הוא יובל חסקלברג, תלמיד בית הספר אילן רמון. במקום השני זכתה דנה שפר מבית הספר תשרי ואת המקום השלישי קטף גיא זרוק, תלמיד בית הספר נעמי שמר. 

מדובר בתחרות יוקרתית אותה יזם מינהל החינוך בשיתוף משרד החינוך, במטרה למנף את לימודי המתמטיקה בבתי הספר היסודיים, לבנות קבוצות תלמידים מתמחות בתחום ולהנגיש את המקצוע למספר רב של תלמידים.
התחרות הייתה שיאו של תהליך לימודי שנערך לאורך השנה, אשר בסופו צלחו התלמידים כמה שלבים, שבסופם כאמור עלו לגמר.
ד"ר שי פרוכטמן, מנהל אגף היסודיים במינהל החינוך הדגיש: "לימודי המתמטיקה עדיין מרתיעים תלמידים ושלא בצדק. חשבנו שיש מקום להביא את התלמידים לעסוק בתחום, תוך הבנה כי יש בפתרון בעיות מתמטיות הרבה אתגר וכמובן הרבה הנאה ולפיכך הקמנו, בשיתוף משרד החינוך קבוצות תלמידים העוסקות בצורה אינטנסיבית בלימודי המתמטיקה בבתי הספר היסודיים, המתבססות על לימוד משותף ובתוך כך, על פתרון בעיות מתמטיות הלקוחות מחיי היומיום."
כל המתמודדים זכו כפרס בכניסה משפחתית לפלנתניה – מרכז המדע, החלל והתרבות שיפתח בקיץ והזוכים במקומות הראשונים זכו בפרסים כספיים לרכישת מוצרים ברשת קרביץ.