פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שלום כיתה א' | אילוסטרציה: fotolia 3,382 ילדים יעלו השנה לכיתה א' שלום כיתה א' | אילוסטרציה: fotolia

היכן יוקמו בתי ספר חדשים בעיר? אילו גנים יוקמו? ומיהם המנהלים החדשים בבתי הספר בשנת הלימודים הקרובה?

נתניה פותחת ביום שישי את שנת הלימודים תשע"ח עם 399 גני ילדים, 53 בתי ספר יסודיים ו– 30 בתי ספר על יסודיים

אילוסטרציה: fotolia  

45,768 תלמידים מתחילים לימודיהם, מתוכם 11,061 ילדי גנים, 20,583 תלמידי יסודיים ו – 14,124 תלמידי חטיבות הביניים והתיכוניים.

שיפוצים במוסדות חינוך

100 מיליון שקל הושקעו השנה בשיפוצי קיץ ובניית מוסדות חינוך בנתניה. העירייה הכריזה על תוכנית חומש לשיפוץ וחידוש גני הילדים בעיר, לרבות הנחת דשא סינתטי בגנים וכן על שיפוץ עומק בבתי הספר ישורון, חטיבת הביניים שרת ובית הספר נורדאו.

הושם דגש על עבודות בטיחות, הצללות, חדרי שירותים, חזיתות וחצרות מוסדות החינוך.
בסה"כ התבצעו עבודות שדרוג בכ- 160 גני ילדים ובעשרות בתי ספר יסודיים ברחבי העיר.
השנה הוקמו 11 כיתות גן חדשות, מבנה חדש וייעודי לבית הספר העל אזורי - קמפוס דורה לאמנויות ותוספות בינוי בבתי הספר: ילן שטקליס, אביחי, חיים חפר, בית רבקה ודבורה עומר. בהליכי בינוי נוספים – בית ספר יסודי חדש לבית מרגלית.

נעשו התאמות לכיתות שמע בכמה בתי ספר בעיר ועבודות לנגישות פרטנית בבתי הספר אלומות ותחכמוני והוכשרו דרכי גישה.

בתי ספר חדשים בעיר 

השנה יוקמו חטיבת ביניים בשכונת עיר ימים, מבנה חדש לבית הספר היסודי ע"ש קרליבך ומבנה חדש לבית הספר היסודי הלל צור. סך ההשקעה בפרוייקטים אלה תעמוד על כ - 40 מיליון שקל נוספים.

השנה נפתח בית הספר העל אזורי למדעים ואמנויות במבנה חדש וייעודי שהוקם בשכונת דורה, שבהקמתו הושקעו כ – 10 מיליון שקל.

בנוסף יפתח בי"הס  הוותיק נורדאו כקמפוס למצטיינים ומחוננים ע"ש Layla Khalili, לאחר השקעה של 6 מיליון שקל בשיפוצו. השנה יפתח במתחם גן חובה על אזורי מתקדם לגילאי 5. עבור ילדים בעלי כושר התמדה, סקרנות ועניין והוא ישמש כמוסד חינוכי מזין לקמפוס נורדאו.

גנים חדשים בעיר

שלוש הכיתות החדשות שיפתחו השנה בשכונת עיר ימים יקראו על שמות האמנים: משה וילנסקי, יוחנן זראי ונחצ'ה היימן.

ארבעת הגנים ברחוב אבן עזרא יקראו ע"ש אורנה פורת, חנה רובינא, חנה מרון ויהודה עמיחי ושתי כיתות הגן בשכונת אגמים יקראו על שם הדר כהן והדס מלכא, לוחמות המג"ב שנרצחו בפיגועים בירושלים.

מנהלים חדשים בעיר

איילת זינגר–שוצמן תנהל את בית הספר היסודי איתמר, לימור בר את היסודי הרצוג, שולמית בן עמי – את היסודי נורדאו, מזל דיין את היסודי נעמי שמר, אליאן לסמן – את היסודי שמרית אור, אורית מילגרום – את היסודי אמי"ת אורגד, אלישיב סגל – את היסודי רועי קליין, כאשר מור יוסף מאיר – ינהל את היסודי חב"ד, איריס בוארון את היסודי מורשה, הילה ויינשטיין את היסודי בנות צופיה, דודו אילוז את החוה החקלאית, אודליה קריאף את היסודי אורחות שרה, ענת יגדל את יהודה הלוי, רם זהבי – יעמוד בראש ישיבת בני עקיבא, אליעזר קורצוויל – נבחר כמנהל חטיבת הביניים ואילו שרון שגב – נבחרה לנהל את הגמנסיה.