פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מקום שני לאורט גוטמן    גוטמן במקום השני בארץ בפרס חינוך ארצי מקום שני לאורט גוטמן

הפרס הוענק לבית ספר אורט גוטמן על התייחסות אישית בפן הפדגוגי לכל אחד מהתלמידים, על קידום מגמות מדעיות וטכנולוגיות ועל קידום מצויינות והשכלה גבוהה בקרב תלמידיו. טל בר-מעוז, מנכ"לית בית הספר: "אני גאה בצוות ההנהלה, המורים והעובדים ובתלמידי היקרים. בזכותם, אני ממשיכה להתרגש כל שנה מחדש"

בית ספר אורט גוטמן התבשר כי זכה במקום השני בארץ בפרס חינוך של אורט ישראל לשנת תשע"ז.

מקום שני לאורט גוטמן   

השופטים בתחרות, שיבחו את התהליכים החינוכיים וההישגים המרשימים של בית ספר אורט גוטמן, 
אורט גוטמן נושא את דגלי "הערכים והטכנולוגיה", הבאים לידי ביטוי בדרכי ההוראה והלמידה, התרומה לקהילה והמעורבות החברתית.

"ייחודיות בית-הספר מתאפיינת באוכלוסיית תלמידים הטרוגנית" נכתב בנימוקי הפרס "הגב' טל בר-מעוז, מנהלת בית הספר וצוותה מתייחסים להטרוגניות זו כאתגר, ותופרים 'חליפה אישית' בפן של פדגוגיה, תמיכה רגשית וליווי תואם המביא כל אחד מהם לשיא ההצלחה"
"בית הספר זכה בתעודת הוקרה על קידום מצויינות והשכלה גבוהה בקרב תלמידיו, ובמיוחד על תמיכתו באלו המשתתפים בתוכנית היוקרתית "מדעני וממציאי העתיד" של אוניברסיטת תל-אביב. התלמידים בבית הספר אורט גוטמן נחשפים לאקדמיה כבר בחטיבת הביניים, ויש אף את אלה הבוחרים להמשיך לקורסים אקדמיים וצוברים נקודות זכות לתואר ראשון, בהיותם בתיכון. 79% אחוז מתלמידי החט"ע לומדים במגמות מדעיות וטכנולוגיות בשנה"ל תשע"ז.
אחד מערכי היסוד החרותים על דגלו של בית ספר אורט גוטמן הוא ערך המצויינות. השאיפה למצויינות היא אורח חיים שטומן בחובו ערכים של השקעה, התמדה, חריצות וחתירה למטרה, אלה באים לידי ביטוי בחזון ביה"ס והלכה למעשה, ולראייה הפרס שקיבלו.