פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אילוסטרציה | fotolia נתוני החינוך בבתי הספר בנתניה אילוסטרציה | fotolia

משרד החינוך פרסם את "התמונה החינוכית" בכל בית ספר בנתניה. לראשונה הנתונים מוצגים בכל שלבי הגיל: יסודי, חטיבת ביניים וחטיבה עליונה

משרד החינוך פרסם היום (רביעי) את כל הנתונים על מערכת החינוך בנתניה לשנת הלימודים תשע"ז במערכת השקיפות של המשרד. המערכת מציגה את מצב בית הספר  מבחינת ההישגים הלימודיים, ערכי הסובלנות, שביעות הרצון של צוות ההוראה וכן מאפיינים נוספים כמו השכלת המורים, שיעור התלמידים המאובחנים, מספר כיתות האתג"ר והמב"ר, שיעור תלמידי החינוך המיוחד ושיעור התלמידים העולים. 

על מנת לבדוק את מצב בית הספר יש להיכנס ללינק משרד החינוך הבא: שקיפות בחינוך

שקיפות בחינוך מאפשרת למשרד, לרשויות המקומיות ולבתי הספר לקבל תמונה רחבה על כלל תחומי העשייה החינוכית, לבחון את ההישגים השונים, ולנתב את המשאבים ע"פ תכנית עבודה מסודרת הנשענת על צרכים העולים מהשטח.

שר החינוך נפתלי בנט "העשייה החינוכית היא רחבה הרבה מאחוזי זכאות לבגרות. לכן כשעיצבנו את התמונה החינוכית, הייתה לנו מטרה ברורה: להביט על עשיית מערכת החינוך בצורה מקיפה ורב גונית - מצוינות לצד ערכים. יחד עם התמונה עצמה, חרטנו על דגלנו שקיפות מלאה בפני כל הורה ותלמיד במדינת ישראל.

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב "היום אנחנו עושים צעד נוסף בהגברת השקיפות לציבור. לצד התשומות התקציביות שמקצה המשרד לרשויות, אנחנו מציגים את מגוון העשייה הערכית והלימודית של בתי הספר בכל רמות הגיל. בכך, אנחנו פורסים בפני ההורים והציבור כולו מניפה רחבה על מערכת החינוך בישראל.