פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מאי אור חדידה השליחות של מורן- ערב התרמת שיער בנתניה מאי אור חדידה

עבור נשים וילדות נשירת השיער הנגרמת כתוצא ממחלת הסרטן היא התמודדות קשה. היום, אנו יכולים לתרום קצת מהשיער שלנו למען החיוך שלהן.

ערב ההתרמה ייערך היום, יום ב׳ ה-31.8.15 בשעה 17:30 ברחוב שמעון ברכה 12, בגן הפתוח

לפני כחודש יזמה מורן לויאן תושבת נתניה יחד עם חבריה ביקור בבית החולים שניידר בפתח תקווה. מטרת הביקור הייתה לשמח ולחלק מתנות לילדים חולי סרטן במחלקה האונקולוגית שבבית החולים.

״פגשתי גיבורים קטנים שנאבקים במלחמת הישרדות יום יומית״

במהלך הביקור הם פגשו ילדים בכל הגילאים קטנים וגדולים כאחד שנאבקים במלחמת הישרדות יום יומית על מנת לנצח את מחלת הסרטן וכולם ללא יוצא מן הכלל נכנסו עמוק ללב. מאי אור חדידה, ילדה בת 14 שאושפזה גם היא במחלקה, כבשה אותם ברגע כאשר סיפרה בקצרה על השינוי שחל מרגע נשירת השיער. ״זה הרגע בו הבנתי כי אני חייבת לעשות משהו עם זה״, מספרת מורן.

״הרמתי ערב התרמת שיערך לכבוד מאי אור חדידה״

הרעיון של ערב התרמת שיער נבע מהמפגש עם הילדים בבית החולים ומהבנת חשיבות השיער עבור אותן נערות ונשים החולות במחלה. ״יצרתי קשר עם עמותת ״זכרון מנחם״ ששמחה לשמוע על הרעיון ומיד התחלתי להזיז עניינים בכדי שהערב ייצא לפועל״. תוך כדי התכנון הגיעה הבשורה כי מאי אור חדידה לא התגברה על המחלה ונפטרה. בעקבות השתלשלות האירועים החליטה מורן כי ערב זה ייערך יערך לזכרה של מאי אור חדידה ז״ל.

מה מחכה לכם שם?

על האווירה ומצב הרוח הטוב אחראי DJ' שידאג לעשות שמח לקהל התורמים. עבור תורמי השיער סידרנו את מיטב הספרים שידאגו לשינוי קייצי ומרענן וכמו כן הצבנו דוכני מזון ושתייה, בובות ענק ועוד שלל אטרקציות למשפחה שמחכות רק לכם! אז כולכם מוזמנים להשתתף וליהנות מערב התרמה מרגש וייחודי שייערך היום, יום ב׳ ה-31.8.15 בשעה 17:30 ברחוב שמעון ברכה 12, בגן הפתוח.

לפרטים נוספים ויצירת קשר ניתן לפנות למורן לויאן מפיקה האירוע- 054-5459295.