פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
יריד משרות לסטודנטים "Get A Job" - כנס פיתוח קריירה - לראשונה בנתניה יריד משרות לסטודנטים | תמונה באדיבות "הגג"

הקושי למצוא עבודה שמתאימה לכישורים והיכולות שלנו מלווה כל אחד ואחת מבוגרי התארים הראשונים והמתקדמים, במיוחד לאלו שבחרו ללמוד תואר במדעי החברה או הרוח, אך גם לבוגרי תארים במדעים ותחומי ההייטק. 

הכנס יתקיים ביום שלישי 22.12.15 בשעה 17:00 במכללה האקדמית נתניה

היריד והכנס מופקים על ידי המחלקה לצעירים בעמותה לחינוך בלתי פורמאלי, שבין היתר אחראית על הפעלת הגג, הבית לצעירים בנתניה. 

בעבר היה ניתן לעבוד כל חייך במקום עבודה אחד , לקבל קביעות ולהתקדם בדרגות המקובלות בארגון, היום צעירים נדרשים להחליף כל שנתיים - שלוש משרה בכדי להתקדם ולפתח את הקריירה אליהם הם שואפים. על הצורך הזה והקושי שנוצר בפיתוח הקריירה קם כנס גט א ג׳וב .

הכנס יעסוק במציאת עבודה בעידן הנוכחי וינסה לנבא איך יראה עתיד עולם העבודה בעולם בו אנו נמצאים, בכנס ייקחו חלק נועה אוחיון ודנה פאר, מקימות עמוד הפייסבוק המצליח ״דנה ונועה - תעשו לי קריירה, אשר הפך להיות תחנת חובה בקרב מחפשי העבודה הישראלים, בנוסף תגיע יעל מן שחר, בולגרית, חוקרת וסטנדאפיסטית שתספר על החוקים החדשים בעולם העבודה המשתנה, כמו כן תגיע דורית עוזיאל, יועצת, מרצה ומומחית בתחום שפת הגוף, אשר תעשיר את הידע בתחום למשתתפים, במהלך הכנס יתקיים יריד חברות מגייסות שייקחו בו חלק עשרות חברות מובילות במשק.

הכנס יתקיים ביום שלישי 22.12.15 בשעה 17:00 במכללה האקדמית נתניה


.