פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מסיבת טבע סייעה למשפחות מעוטות יכולת לחגוג את חג הפסח מסיבת טבע סייעה למשפחות מעוטות יכולת לחגוג את חג הפסח מסיבת טבע סייעה למשפחות מעוטות יכולת לחגוג את חג הפסח | אילוסטרציה: fotolia

צעיר בן 24 הגיע לסניף יינות ביתן בנתניה וביקש לתרום מצרכים באלפי שקלים מהכנסות מסיבת טבע שאירגן יחד עם חבריו
אלפי שקלים נתרמו מהכנסות מסיבת טבע למבצע קמחא דפסחא של לאיסוף מזון למשפחות מועטות יכולות

מסיבת טבע סייעה למשפחות מעוטות יכולת לחגוג את חג הפסח | אילוסטרציה: fotolia

צעיר בן 24 גייס סכום מכובד של אלפי שקלים לאחר שהחליטו הוא וחבריו שאת הכנסות מסיבה שהוא וחבריו אירגנו, הם יתרמו לסייע למשפחות מעוטות יכולות במסגרת מבצע קימחא דפסחא של מד"א.

"חילקנו פליירים ולפתע הגיע בחור שאמר שהוא הגיע במיוחד בשביל לתרום" סיפרה שחר תשובה, מתנדבת נוער מד"א "הוא מילא עגלה גדולה עם מצרכים כשרים לפסח אבל החשבונית של העגלה הראשונה הגיעה רק ל-400 ₪ והוא אמר שזה אפילו לא מתקרב לסכום שהוא רוצה לתרום, אז הוא פשוט המשיך למלא עוד עגלה עם עוד ועוד מצרכים עד שהגענו לסכום של 2,600₪. זה מאוד ריגש אותנו לראות את הרצון לתרום. התרומה המדהימה והנדיבה הזו שימחה הרבה משפחות בחג" .

"הצעיר האלמוני הגיע ופשוט התחיל לקנות מכל הבא ליד" סיפר ראובן איבגי, אחראי המתנדבים במד"א נתניה "הסתבר שהוא והחברים שלו עשו מסיבה גדולה מספר ימים לפני שהגיע לסניף והוא תרם את הרווחים למבצע האיסוף. זו תרומה יוצאת דופן ומיוחדת ואני רוצה להודות לו על הסיוע ועל המצווה החשובה הזו".

התורם האלמוני סיפר:

"אני וחברי החלטנו לארגן מסיבת טבע שנועדה לאסוף כספים לתרומות ואני שמח שזה עבד כמו שרצינו. ידעתי מראש שאני רוצה לבוא למתנדבי מד"א שעומדים בימים אלו בכניסה לרשתות השיווק ולתרום את הכסף לצורך רכישת מוצרי מזון למשפחות מעוטות יכולת במסגרת מבצע קמחא דפסחא של מד"א. אני רוצה להודות לכל המבלים שהגיעו למסיבה שארגנו וסייעו בגיוס הכסף למטרה החשובה כל כך"