פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
קייטנה במתנס דורה גלים גבוהים במתנ"ס קייטנה במתנס דורה | אילוסטרציה: fotolia
מתנ"ס גלי ים בנתניה נערך לקראת הקייטנות שייפתחו בתחילת יולי. מנהלת המתנ"ס, רינת תמיר-פלוט: "הקייטנה שלנו חמה, קהילתית ומובנית לצרכי הילדים" 
בימים אלה נערכים במרץ במתנ"ס גלי ים בנתניה לקראת פתיחת קייטנות הקיץ, זאת לאחר ההצלחה הגדולה שנחלו בשנה שעברה. 
הקייטנות האמורות צפויות לצאת לדרך ב-3 בחודש יולי, כאשר בהתאם לנהלי משרד החינוך, המחזור הראשון יתקיים עבור כיתות ג'-ו', בעוד המחזור השני מיועד לכיתות א'-ו'. 
יש לציין כי מתנ"ס גלי ים חגג במרץ האחרון שנת פעילות ראשונה. הוא משמש כלב הפועם של השכונה והינו שלוחה של מתנ"ס דורה. המתנ"ס פועל במתכונת שנתית מגוונת הכוללת מבחר חוגים, קבלת שבת, הרצאות וערבי נשים. 

"יש ממי ללמוד"

מנהלת המתנ"ס, רינת תמיר פלוט, מספרת: "הקייטנה שלנו מאוד חמה, קהילתית ומובנית לצרכי הילדים. אנחנו בונים את הפעילות ואת תכנית הקייטנה תוך שיתוף פעולה עם התושבים, המדריכים ומתנ"סים נוספים ומתחשבים מאוד בצרכים השונים של הילדים. חשוב לי להודות ליו"ר הוועד המנהל, יוסי דורון, שיוזם, דוחף, תורם ונמצא בקשר יום יומי עם התושבים, כמו גם למנכ"ל המתנ"סים של דורה וגלי ים, נדב קמיל, שמנהל אותם ביד רמה ודואג לצרכים של כולנו. בנוסף, כשלוחה של מתנ"ס דורה, אנחנו מתייעצים ולומדים הרבה מהצוות הוותיק של המתנ"ס שפעיל הרבה שנים, ובהחלט יש ממי ללמוד. אני קוראת לילדים להגיע לקייטנה וליהנות מחופשה נעימה ממש כמו בשנה שעברה".