פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מחירי קייטנות אחידים בנתניה מחירי קייטנות אחידים בנתניה מחירי קייטנות אחידים בנתניה
הושג הסדר למחירי קייטנות אחידים לכל נתניה במהלך הקיץ. עופר אורנשטיין: "טוב ונכון שיהיה מחיר מוזל עבור תושבי העיר". יוסי דורון: "התכנים נשארו עשירים ובאנו לקראת ההורים והילדים"
סוף טוב, הכל טוב: לאחר לא מעט דיונים וחילוקי דעות, יוכלו תושבי נתניה ליהנות בקיץ הקרוב ממחיר אחיד ומוזל באופן משמעותי של הקייטנות השונות ברחבי העיר.
 
זאת בעקבות הסכמות שהושגו בין חברי המועצה עופר אורנשטיין ויוסי דורון, אשר בתחום אחריותם כלל המתנ"סים בנתניה. 
תושבי נתניה ישלמו השנה סך של 1,260 ש"ח (יום קצר) לחודש, ו-1,950 ש"ח (יום ארוך), זאת לעומת מחיר גבוה בהרבה שעמד על 2,280 ש"ח בשנה שעברה. כמו כן יתקיימו שני מחזורי קייטנות, האחד ארוך – במשך רוב חודש יולי, ואילו השני במשך שבועיים באוגוסט, זאת על מנת לצמצם את מספר הפעמים של החלפת הצוות בקייטנות של הגנים.

הנחת מתנ"ס 

חבר המועצה יוסי דורון, אשר בתחום אחריותו נמצאים המתנ"סים של דורה, גלי ים ונאות הרצל, מספר על התהליך שהוביל להוזלת המחירים: "המתנ"סים בעיר גובים מחיר לפי יום, וכיוון שיש השנה יומיים פחות לכל הקייטנות במחזור הראשון, אי אפשר לקחת עליהם כסף. בנוסף, היה שינוי במע"מ וגם הייתה הנחה של 6% מטעם המתנ"ס. בסופו של דבר ישנו מחיר אחיד ואני שמח שלא פגענו בפעילויות של המתנ"ס, באנו לקראת ההורים והילדים והתכנים בקייטנות נשארו עשירים מאוד. יש כאן רגישות לצרכים של המשפחות ואין מצב שילד ירצה להירשם ולא יוכל לעשות זאת". 

שיפור הכמות מול הספקים

חבר המועצה הממונה על המתנ"סים, עופר אורנשטיין: "באתי עם היוזמה לקבוע מחיר אחיד לקייטנות ואני חושב שזה נכון וטוב שיהיה מחיר מוזל עבור כל תושבי נתניה. היו מספר דיונים מול כל מנהלי המתנ"סים, עשינו משוב מעמיק מול ההורים ונמשיך עם ההנחות של 10% לילד שני ו–20% לילד שלישי. בנוסף, חלק ניכר מההוזלה הושג בזכות העובדה ששיפרנו את כמות המתנ"סים, אלו שבאחריותי ואלו שבאחריות יוסי דורון, מול הספקים וזה איפשר לנו לקבל מחירים זולים וטובים בהרבה. אני שמח שאנחנו לא מורידים שום פעילות והתכנים יישארו גם השנה ברמה גבוהה מאוד".