פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סטודנטים בונים קהילה "סטודנטים בונים קהילה" חוגג שנה תשיעית סטודנטים בונים קהילה | צילום: דורון אריה

טקס הסיום של הפרוייקט החינוכי ״סטודנטים בונים קהילה״ נערך השבוע במתנ״ס עיר ימים

הפרוייקט מופעל על ידי עיריית נתניה וארגון ״עזרה״ ומשכן סטודנטים ללא תשלום בארבע שכונות בעיר: חפציבה, סלע, נורדאו ואזורים. בתמורה חונך כל סטודנט ארבעה תלמידים. 

הסטודנטים חונכים כ- 150 ילדים המתקשים בלימודים ומהווים עבורם מנטור לחיים וכן מארגנים פעילות קהילתית בשכונה בשיתוף המתנ״ס המקומי. במהלך הטקס הופיעו להקות הילדים של המתנ"סים השונים המפעילים את הפרוייקט: נאות הרצל, נורדאו, אזורים וחפציבה.
במהלך הטקס ריגש את הקהל, אבבה מקוננט, אבא של ילד המשתתף בפרוייקט בשכונת נאות הרצל שסיפר על ההתקדמות הלימודית והחברתית של בנו תודות לפרוייקט.

בטקס ברך את הסטודנטים והילדים, הממונה על המתנ״סים ויוזם הפרוייקט עופר אורנשטיין שציין כי  "הפרוייקט החל עם תינוק שלא כולם האמינו בו והוא הפך היום למשפחה עם ארבעה אחים. פריסה ב- 4 שכונות שמשנה את פני הקהילה ונותנת מענה לילדים כשרוניים שצריכים רק את ההכוונה הנכונה כדי לפרוח." עוד ציין את תרומתה של ראש העיר מרים פיירברג איכר, מינהל חינוך וארגון עזרה להצלחת הפרוייקט.

פעילות קהילתית - "סטודנטים בונים קהילה" חוגג שנה תשיעית

מנהלת הפרוייקטים של ארגון עזרה, נינה צוק ברכה גם היא וציינה כי התרגשה "לראות כמה מכשולים עמדו בפני הקהילה האתיופית בדרך לארץ ישראל וכי ארגון עזרה ימשיך להוביל פרוייקטים חברתיים בעיר נתניה"  עוד ברכו נציגי הסטודנטים והתלמידים.
כיבדו בנוכחותם: חברי המועצה עקיבא יצחקי וענת לביא אזולאי, ראש מינהל חינוך טובה דולב והאחראי על בתי הספר היסודיים שי פרוכטמן