פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שירלי ענבי בעיריית נתניה שירלי ענבי, בעלת לקות ראייה הגיעה ליום עבודה בעירייה שירלי ענבי בעיריית נתניה
שירלי ענבי, תושבת העיר, מוגבלת בראייה, ליוותה את הנהלת העירייה ביום עבודה במסגרת אירועי חודש האדם עם מוגבלות, בתום יום הפעילות סיכמה: "פגשתי אנשים מדהימים עם עשייה רבה ולב מלא נתינה, אני נתנייתית מבחירה וכאן כדי להישאר"
עיריית נתניה מסכמת את חודש האדם עם מוגבלות (דצמבר) עם מגוון אירועים להגברת המודעות.

בדצמבר התקיים שיח "שולחן עגול" עם עמותות ארגונים כמו אלו"ט, אקי"ם, ארגון נכי הפוליו, קשר, רצופים באהבה, ארגון הנכים והביטוח הלאומי.

הגברת הנוחות לבעלי מוגבלויות

ליום המיוחד הצטרפה שירלי ענבי, תושבת העיר מוגבלת ראייה ליום עבודה בעירייה ופגשה את ראש העיר מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל העירייה אבי בן חמו. ענבי נכחה בשיח מקצועי של פורום העמותות המייצגות אנשים עם מוגבלות ותרמה מניסיונה כאישה בעלת מוגבלות בראיה.

"היה לי יום מדהים", סיכמה שירלי ענבי את היום בעיריית נתניה, "פגשתי אנשים עם עשייה מהלב, אנשים שעובדים עם המון נתינה ועשייה עם המון רצון והבנה שצריך לעשות למען האוכלוסייה". ענבי השתתפה בפורום בהשתתפות כל נציגי העמותות שמייצגות אנשים עם מוגבלות "הפורום היה מכובד מאוד, עצם קיומו אינו מובן מאליו, בפורום הועלו סוגיות שונות לשילוב אנשים עם מוגבלויות ושיפור איכות חייהם, כמו גם הגברת הנוחות לבעלי מוגבלויות בהיבטים השונים".
בהמשך היום הצטרפה ענבי לטקס חנוכת בית ויינברג-מעון יום שיקומי תקשורתי ופגשה את ראש העיר מרים פיירברג-איכר. "אני מעריכה את ראש העיר כאזרחית ותושבת העיר, היום אני מעריכה יותר, אני בעיר נתניה מבחירה, לא נולדתי ולא גדלתי כאן, זו בחירה שלי לגור כאן, ואני כאן כדי להישאר. אני אוהבת את העיר שלי, את האופי שלה, הנגישות והנוחות".

יהלומי נתניה

אחת הפעילויות המרגשות הינה יוזמת אגף הספורט בעירייה יחד עם מועדון הכדורגל "מכבי נתניה" המפעיל את קבוצת הקטרגל חרשים של נתניה, "יהלומי נתניה" מזה כחמש שנים.
השבוע אירחה קבוצת מכבי נתניה את "יהלומי נתניה" במשחק הכדורגל בינה לבין הפועל פ"ת. שחקני קבוצת הקטרגל חרשים קיבלו משחקני מכבי נתניה מדים רשמיים של הקבוצה, עלו ביחד איתם למגרש וזכו לקבלת פנים מרגשת בטקס הפתיחה.
שחקני "יהלומי נתניה" סיכמו את המפגש ואמרו: "התרגשנו מאוד לעלות לאצטדיון של מכבי נתניה. מרגישים שגם אנחנו, חרשים כמו השומעים, יכולים לשחק כדורגל. נתנו לנו כבוד גדול".
אירועי חודש האדם עם מוגבלות נחתמו בהפנינג ענק שהתקיים בבית הספר "אילן רמון", באירוע התקיים ערב שירה בציבור המלווה בנגינתו של רועי גינת- נער עם מוגבלות ראיה.