פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
נשים מהסרטים נשים מסביב לעולם הולכות נגד הזרם נשים מהסרטים
הרצאה מרתקת לרגל יום האישה הבינלאומי תיערך ביום שני הקרוב באודיטוריום בעיריית נתניה. יוזמת האירוע, אורנה רג'יניאנו: "סיפורן של נשים חזקות ומשפיעות הוא לא חלום אלא מציאות"
תרשמו ביומנים: יום שני הקרוב, 27 בפברואר, 19:30 בערב באודיטוריום עיריית נתניה ברחוב הצורן 6.
באודיטוריום בעיריית נתניה תיערך הרצאה ייחודית לרגל יום האישה הבינלאומי עם ענת שפרן - אור, תחת הסלוגן "נשים מסביב לעולם הולכות נגד הזרם". יצוין כי שפרן – אור פיתחה רעיון העונה לשם "חוויה מהסרטים – הרצאות קולנוע שנוגעות בחיים". 

נאבקות למען האמת

הערב הייחודי צפוי לכלול מסע קולנועי לחייהן של גיבורות סרטים מסביב לעולם, תוך הצצה לתרבויות, איסורים, מנהגים ומוסכמות. נשים הנאבקות למען האמת של עצמן, וכן יציאה מתוך עולם התוכן של ההרצאה לעולם התוכן של נשים מובילות בעיר נתניה, במטרה לקדם את הקהילה ולחזק אוכלוסיות מאתגרות בגיבוש ואיחוד לעיר מבטיחה. 

מתעלות בדרך להצלחה

יוזמת האירוע היא מנהלת אגף רובעים ושכונות בעיריית נתניה, אורנה רג'יניאנו: "בנתניה 'נשים מובילות' זה לא חזון אלא הווה מתדפק", היא אומרת. "בשכונות העיר סיפורן של נשים חזקות ומשפיעות זה לא חלום אלא מציאות הלכה למעשה. במסגרת התכניות של האגף בראשותי ובשיתוף היועצת למעמד האישה, מרגש אותי לקחת חלק מחדש בכל פרויקט בחוויית המשתתפות, שמתעלות על הקשיים הרבים בדרך להצלחה ותורמות למען הקהילה".