פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מהפכת הצעירים של רפי ימין מהפכת הצעירים של רפי ימין מהפכת הצעירים של רפי ימין

רפי ימין, מי שממונה על תיק הצעירים בעירייה סוגר קדנציה ראשונה מוצלחת במיוחד בה סימן וי על כל המטרות אותן הציב כשנכנס לתפקיד. שאלנו אותו מה הוא השיג ומהן המטרות שלו לקדנציה הבאה 

מהפכת הצעירים של רפי ימין

אין ספק שנישת הצעירים בעיר נמצאת במקום הטוב ביותר שידעה אי פעם. פסטיבל בירה, סבב ברים, אליפות העולם בגלישה, הופעות וכמובן פעילות ה"גג" בעיר הם רק חלק קטן מהמטרות אותן השיג רפי ימין, חבר המועצה הממונה על תיק הצעירים. רפי מדגיש שהוא לא עשה זאת לבד "יש הרבה אנשים יקרים, מוכשרים ומקצוענים שאחראים להצלחת המהפכה שעשינו בעיר החל ממנהלת האגף ועד אחרון העובדים. שיתוף הפעולה ועבודת צוות, יחד עם תמיכת העירייה הם אלו שהובילו לתוצאות המספקות והכבוד הוא כולו שלי." אומר ימין ומוסיף "הקדנציה הנוכחית משמעותית עבורי מאין כמותה, כי הגענו לכל הצמתים החשובים שרצינו להגיע. אם זה המלגות לצעירים בתמורה להתנדבות שנתית בקהילה, מכבסה לחיילים בסופי שבוע, מסיבות רחוב, לילה לבן, קורסי העשרה ותמיכה וזה על קצה המזלג."

על השאלה מה הלאה, משיב ימין "אני יודע שתיק הצעירים יישאר אצלי ויתרה מכך יש לנו כבר מטרות ברורות מה לקדם ומה לעשות. בקדנציה הבאה אנחנו מתכוונים להתמקד בשוק נתניה. זה משהו שאני מאמין בו וגם ראש העיר מאמינה בו. תחילה צריכים לפתור את שתי הבעיות בשוק שהן הבאת צעירים לאזור השוק, ובעיית הניקוז שזורם לחוף הרצל. כבר בחודשים הקרובים אנחנו מתחילים לטפל בזה, כאשר מטרת העל היא להפוך את השוק לאזור תוסס ומודרני סטייל מחנה יהודה".

מה לגבי בעיית המסתננים שריכוז גבוה מהם נמצא בשוק נתניה?

לכל שוק בארץ יש את הבעיה הזו. נדאג שהמקום יהיה מרושת מצלמות וויי פי 24/7. חשוב להדגיש שאנחנו לא עושים הוקוס פוקוס אלא מתחילים תהליך שייקח זמן אבל בסופו אני יודע לאן אני רוצה להגיע, ואני אגיע לזה. השוק בנתניה הוא אחד מהפוטנציאלים בארץ ואנחנו נממש את זה. בבעיית המסתננים מתכוונים לטפל בלי כל קשר.