פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מכבי נתניה במחלקת הילדים בבית החולים לניאדו מכבי נתניה במחלקת הילדים בבית החולים לניאדו מכבי נתניה במחלקת הילדים בבית החולים לניאדו

סגל קבוצת מכבי נתניה, השחקנים והסגל המקצועי כולו הגיעו לחלק סופגניות במחלקת הילדים בבבית חולים לניאדו

שחקני הקבוצה והסגל המקצועי הגיעו ללניאדו לאחר משחקם אתמול מול בית"ר ירושלים באחד הימים הסוערים בשנה. השחקנים והסגל ביקרו את כל הילדים המאשפזים במחלקה, חילקו סופגניות, העניקו חתימות אישיות והצטלמו עם הילדים ובני משפחותיהם.

בלניאדו התקבלה הקבוצה על ידי מנכ"ל בית החולים מר נדב חן שבירך את השחקנים "אנו בלניאדו מאמינים כי המטופלים זקוקים למענה גם בתחום המנטלי, אנו מעניקים להם מדי יום יחס חומל, אמפתי ומעניקים תקווה. גם אתם בהגעתכם לפה משתתפים במאמץ הזה, להעניק למטופלים את התקווה ולילדים את האמביציה להצלחה".

מאמן הקבוצה סלובודאן דראפיץ אמר "חזרנו מירושלים ברגשות מעורבים, אבל הפגישה במציאות היום יומית, כמו זו שראינו אצל הילדים בבית החולים ממלאת אותך ומחזירה לפרופורציות. אני שמח שניתנה לנו הזכות לשמח את מי שאפשר ומקווה שנסיים את החג בהרגשה שמחה לאוהדים שלנו עם ניצחון"

פעילות קהילתית - מכבי נתניה במחלקת הילדים בבית החולים לניאדו

דודי תירם, בלם הקבוצה והקפטן ציין: "זו אולי קלישאה, אבל אלו החיים ובמקומות כאלו אתה מקבל פרופורציות לגבי העיסוק וחיי היום יום שלך. מאחל חג חנוכה שמח לאוהדים שלנו, ובעיקר לאלו שלא יכולים לחגוג בחיק המשפחה"