פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
הנבחרת לאחריות חברתית הנבחרת לאחריות חברתית הושקה באצטדיון נתניה הנבחרת לאחריות חברתית

חבר המועצה אמיה טגה השיק אתמול את הנבחרת הלאומית של תכנית "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים" עם שחקני כדורגל מהליגות הבכירות בישראל

באצטדיון נתניה הושקה אתמול (שלישי) הנבחרת לאחריות חברתית, במודל בו שחקנים ושחקניות מהליגות הבכירות בישראל מרכיבים את הנבחרת הלאומית-חברתית, ביוזמת תכנית "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים", מייסודה של הקרן החדשה לישראל, ובשיתוף ההתאחדות לכדורגל בישראל וארגון שחקני הכדורגל.

את האירוע אירח חבר המועצה אמייה טגה בהנחיית העיתונאית דניאלה סמרי והעיתונאי וחבר הכנסת לשעבר זוהיר בהלול.
נבחרת השחקנים תשמש כפורום שמעודד שחקני כדורגל לגלות אחריות חברתית, לקדם הידברות, ערכי שוויון, מיגור הגזענות והאלימות, קידום חברה משותפת ודו קיום.
אמייה טגה חבר מועצת העיר נתניה אמר באירוע: ״אני נורא מתרגש להיות חלק מהנבחרת הזאת, שנה שעברה השקנו את הנבחרת ולשמחתי ראיתי של שלל הפעילויות הערב. השנה הצטרפו עוד חברים וזה מראה כמה לנו הספורטאים יש השפעה אדירה על האוכלוסייה וכולם שותפים לפרויקט.״

פעילות קהילתית - הנבחרת לאחריות חברתית הושקה באצטדיון נתניה

בין השחקנים שהרכיבו את הנבחרת השנה: אחמד עאבד (הפועל ת"א), אשרת עיני (אס"א ת"א), שרן ייני (מכבי ת"א), מאור בוזגלו (בית"ר ירושלים), דיא סבע (הפועל ב"ש), דני עמוס (מכבי נתניה), גל אראל (הפועל חיפה), מהראן ראדי (בני סכנין), שלומי אזולאי (מכבי חיפה), דניאל סופר (מכבי כישרונות חדרה), סמיר עבד אל חי (מועדון ספורט טירה), נורה אבו שנאב (מכבי חולון), שי שדה (אס"א ת"א) וזיו כבדה (צפרירים חולון).
המיזם מצטרף למגמה עולמית שהולכת וגוברת, בה שחקני כדורגל מובילים גם על המגרש של העשייה החברתית.