מגי אזרזר מנתניה, הצטלמה לקמפיין ביוטי חדש של גרנייה צילום: רמי זרנגר

מגי, הפנים של המותג 'גרנייה' בישראל זו השנה השישית, נערכה לרגל יום הצילומים מבעוד מועד כי ידעה שתצטרך להיעדר מביתה ומבנותיה התאומות בנות פחות משנה, למהלך כל היום

הצילומים נערכו ביום רביעי האחרון בסטודיו בתל אביב שאורגן ועוצב באווירת ביוטי טבעית בהשראת ערכי המותג. מגי שיתפה על סט שהיא עובדת סביב השעון בחודשים האחרונים, חזרה לעבוד בטלוויזיה ובתיאטרון בכל הכוח, ועדין מפנה זמן למשפחה ולהדלקת נרות לכבוד החנוכה. "חיכיתי ליום הזה ממש. הולכת להיות שנה אחרת ומטריפה. הקמפיין הזה הולך להיות עם הרבה פחות פילטרים ויתעסק ב-אמת ובכנות אל מול כל העולם שהולך וניהיה מטורף מרגע לרגע. הנחת שלי מול הטירוף הזה – הוא המשפחה שיצרנו קותי ואני בשנה האחרונה: מיקה אלה ואורי שלי. תודה לאל וליקותיאל שהוא אב השנה! לא. סליחה, הוא אב החיים עצמם" אמרה אזרזר וסיפרה כי בפברואר הקרוב היא צפויה להתחיל לצלם סדרה חדשה ל'קשת' בשם: "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו", ובקרוב נוכל לצפות בסדרה חדשה של HOT בה היא מככבת: "טיטו ורוחו", זאת במקביל להצגה שרצה בבית לסין - 'אפס ביחסי אנוש'.

מגי סיכמה את העשייה שלה בימים האלה:" אני כל יום בתאטרון אבל למזלי קותי, אני והבנות מספיקים להדליק נרות חנוכה יחד, כל המשפחה, לפני שאני יוצאת להצגה".