שבתא - שכרון חושים מוזיקלי בשקיעה שבתא - שבת אחרי הים

בתקופה האחרונה כולנו חווים את המהפכה המוזיקלית העולמית שמגרה את אוזננו ושולטת בלבבות רבים – המוזיקה האלקטרונית והאוס על כל גווניו.

שמחים לבשר לכם שהקיץ יהיה מעניין ופורה מוזיקלית במיוחד כי הפקה מוסיקלית בסגנון "מונוכרום" ו"אי בודד", שבוודאי רובכם מכירים, בדרך אלינו - ליין שקיעה, אחרי הים במרפסת של האיניגו מונטויה, החל מהשבת הקרובה ה- 13.6.15

ההאוס כובש את המיינסטרים

בתקופה האחרונה, כפי שרבים מכם שמים לב, המוסיקה האלקטרונית צוברת תאוצה ותופסת את מקומה של מוסיקת המיינסטרים והופכת להיות ה- "מיינסטרים" בכבודה ובעצמה.

זיו רבינוביץ', אחד מעמודי התווך של חיי הלילה באזורנו מספר לנו על הרעיון ליצירת הליין הקיצי החדש של ימי שבת הבאים – "שבתא".

"בחודשים האחרונים פנו אלינו אנשים רבים מתחום חיי הלילה; לקוחות, יחצנים, מפיקים וטובי הדיג'יים בבקשה להרים ליין מיוחד שייתן מענה לאוהבי המוזיקה האלקטרונית והאוס. מודה שבאותה תקופה הרגשתי שזה עוד לא בשל מספיק כדי לעשות צעד בעניין, אך לאחרונה החלטתי להרים את הכפפה" מספר רבינוביץ'.

רכילות בנתניה - שבתא - שכרון חושים מוזיקלי בשקיעה

היוזמה

לאחרונה התאגדו רבינוביץ' ביחד עם חברים מוכשרים ומוכרים מהאזור והחליטו להפיק ליין שבתות משובח שכולו מוזיקה אלקטרונית והאוס. החבר'ה דאגו לכול הפרטים הקטנים ואף למערכת סאונד מיוחדת עבור הליין, על מנת שהקהל יוכל ליהנות משיכרון חושים מוזיקלי מדויק במיוחד.

אך מי שגרמה לגלגלים לנוע ולמהלך הגדול לקרות היא, ליאור פדלון, חלוצה וותיקה בתחום הלילה, תרבות ופנאי באזורנו "עצוב שבאזור השרון לאנשים בגילאי 26+ אין אפילו מקום בילוי 1 לבלות בו, אם את/ה לא חייל או חייל משוחרר ואם מאסת במוזיקת מיינסטרים. אז החלטתי לעשות מעשה!" טוענת פדלון, שבמהרה גייסה למשימה את הקודקודים הגדולים ביותר, ביניהם; רבינוביץ' שהכתיב והמציא לא מעט קונספטים בעמק, ליאור לרנר ונמרוד מלר מהחתול והכלב, רונן כהן מהבוטלג, נמרוד קאבסה מהטיקה, דודו פריז וג'סי הדיג'יים המוכשרים שמחכים לרגע שמהלך כזה יקרה. שאפו!

למה דווקא "שבתא" והקשר לטובי 60

רבינוביץ' מספר "הייתה התלבטות מתי הכי נכון ומתאים לתזמן את הליין. כולם אהבו את הרעיון שהליין יהיה בשבת אחר הצהריים, אחרי הים בשבת ומכאן גם השם שבת'א'חרי הים. הליין מתאים לקהל בוגר שקם לעבודה ביום ראשון ונותן עבורו מענה לבילוי איכותי בצהרי שבת".

זהו הליין הראשון בו טובי 60 מעניק חסות ולכן יש לכם למה לצפות, במהלך המאורע יחולקו חולצות וכובעים, השקת קוקטילים מרעננים תוצרת טובי 60 ועוד הפתעות רבות.

הם מספרים כי המטרה של הליין לקחת את עולם האוס ולחשוף את הקהל לעולמות חדשים. נשמע שהולך להיות קיץ חם במיוחד.

הליין הראשון יצא לדרך בשבת הקרובה ה- 13.6.15 ויתקיים בכל שבת בין השעות: 17:00-23:00 במרפסת של האיניגו מונטויה, הכניסה דרך המדרגות החיצוניות. יש להירשם לפני. נתראה!