מעל 4000 בני נוער במסיבת פתיחת הקיץ מעל 4000 בני נוער הגיעו למסיבת פתיחת הקיץ מעל 4000 בני נוער במסיבת פתיחת הקיץ

מסיבת רחוב ענקית נחגגה בליל חמישי האחרון, אליה הגיעו מעל 4,000 בני נוער, יחד עם מאות מתגייסים, מתגייסות ובנות שירות לאומי לחגוג בכיכר העצמאות את מסיבת פתיחת הקיץ
מתחם וי.איי.פי מפנק למתגייסים ולמתגייסות, ליין אפ מושקע של די.ג'ייז מובילים ואלפי בני נוער שהרימו את הכיכר: עיריית נתניה, המחלקה לחברה ונוער והעמותה לחינוך בלתי פורמאלי עשו זאת שוב ובגדול

 מסיבת הרחוב הענקית, המוצלחת והגדולה ביותר מזה שנים רבות, היא המסיבה השנייה במתכונת זו הנערכת בעיר. באמצעות שני מתחמים, מתחם אחד סגור עבור מתגייסים ומתגייסות, ומתחם שני עבור אלפי בני הנוער, שרקדו ונהנו במשך שעות ארוכות. 

על הבמה המרכזית עלו בזה אחר זה די.ג'יי יצחק טמנו, פלג ואילון, דורון ביטון וקטריקס, והקפיצו את הקהל. את הליין אפ סיים די.ג'י גל מלכה שסחף אחריו את ההמונים.
במתחם המתגייסים נהנו המשתתפים מדוכני פנקייק ושתייה קלה, דוכני פופקורן ועמדות צילום ייעודיות.
את המתגייסים בירכה סגנית ראש העיר, ד"ר אביטל לאופר שהכריזה על הזוכה בהגרלת ענק: כרטיס טיסה מתנת חברת "קוקי טורס".
השתתפו בברכות ובאיחולי ההצלחה גם הרב משה לחובר הממונה על תחום הנוער במועצת העיר, משה קייזלר מנכ"ל העמותה לחינוך בלתי פורמלי וחיה גוזלן מנהלת המחלקה לחברה ונוער.
הורגשה באירוע ההשקעה של דורון גלאם, הדר לוי והגר כהן מהמחלקה לחברה ונוער שהפיקו את האירוע המושקע והמפנק.
מסיבת רחוב נוספת תתקיים ב- 21.7 בניצוחם של די.ג'יי סמיילי והצמד הלוהט, סטטיק ובן אל תבורי. 

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר איחלה חופשה נעימה ובטוחה לבני הנוער ואיחולי הצלחה למתגייסים, "הכנו עבורכם מגוון אירועי קיץ הכוללים מופעים של מיטב האמנים, פסטיבלים ומגוון פעילויות ברחבי העיר, שמרו על עצמכם ותיהנו מהעיר היפה שלנו".