נוער נתניה בהופעה של סטטיק ובן אל תבורי  נוער נתניה חוגג את הקיץ נוער נתניה בהופעה של סטטיק ובן אלתבורי | תמונה: העמותה לחינוך בלתי פורמאלי

כעשרת אלפים בני נוער הגיעו בערב חמישי האחרון לספורטק מזרח נתניה ונהנו מאירוע אמצע הקיץ ומהופעה של סטטיק ובן אל תבורי שסחפו את המבלים עם הלהיטים הגדולים 

את הערב פתח הדי ג'יי ליר פרי שהכניס את הקהל לאווירה ולקצב הנכון והמתאים למעמד החגיגי. 

נוער נתניה בהופעה של סטטיק ובן אל תבורי | תמונה: העמותה לחינוך בלתי פורמאלי

להזמנתו עלתה לברך ראש העיר מרים פיירברג-איכר שסיפרה על הפעילות המגוונת והעשירה המוקדשת לנוער במהלך החופשה והקיץ. בסיום דבריה הזמינה ראש העיר לבמה להופעה המרכזית של הערב את הצמד הלוהט של המדינה: סטטיק ובן אל תבורי. הצמד הכובש לאחרונה את הכותרות במדינה, סיפק את אחת ההופעות המרשימות שנראו לאחרונה והקפיץ את קהל ההמונים שלא הפסיק לרקוד. בתום המופע נשמרה ההתלהבות הסוחפת, בזכות הכוכבים, הדי ג'יי המקומי יצחק טמנו ודי ג'יי סמיילי, שהקפיצו עד אור הבוקר את המשתתפים הרבים לסטים שלא ישכחו הרבה זמן.
האירוע תוגבר והתנהל ע"י צוות המחלקה לחברה ונוער אשר סייע בכל הנדרש, כמו כן צוות איפור מקצועי דאג לאורך הערב לקשט את החוגגים בקעקועים ובצבעים אופנתיים.

עוד כיבדו בנוכחותם סגנית ומ"מ ראש העיר שירי חגואל-סידון, סגנית ראש העיר הד"ר אביטל לאופר, חברי המועצה עקיבא יצחקי ורפי ימין , מנכ"ל העמותה לחינוך בלתי פורמאלי משה קייזלר ומנכ"ל עמותת היכל התרבות בני אפרים.
דורון גלאם מהמחלקה לחברה ונוער - אגף הנוער והצעירים אשר ריכז האירוע, שהופק ע"י העירייה באמצעות העמותה לחינוך בלתי פורמלי, היכל התרבות, מינהל חינוך וחברה ומתנ"ס מזרח נתניה, ציין כי "מסיבת הנוער הייתה מוצלחת מאוד הודות לשיתוף פעולה של כלל הגורמים, השמחה הייתה גדולה".  

למדריך המלא לאירועי הקיץ לנוער: לחץ/צי כאן