ימין. שבירת מוסכמות חכמים בלילה: מדע על הבר יוצא לדרך ימין. שבירת מוסכמות
שיתוף פעולה ייחודי בין הגג ל-WIZE , ארגון חברתי הפועל לקידום מדע וטכנולוגיה, יאפשר הערב לבאי פאב הלגנסקי בנתניה ליהנות מהרצאה אקדמית באווירה בלתי פורמלית
צעירים המתכננים להגיע הערב (שלישי, 21:00) לפאב הלגנסקי ברחוב הרצל בנתניה, צפויים לחוויה ייחודית שספק גדול אם תתקשר באסוציאציה ראשונית לבירה:
הרצאה אקדמית העונה לשם המפוצץ 'הנוירופיזיולוגיה של המוח חושב עתיד' מאת פרופסור דוד פסיג – חוקר עתידים המתמחה בחיזוי טכנולוגי, חברתי וחינוכי ובעל תואר שלישי בחקר העתיד מאוניברסיטת מינסוטה. 

בין בירה לאקדמיה

היוזמה המבורכת, שזכתה לכינוי 'מדע על הבר' ותאפשר שילוב בלתי אמצעי בין בירה לאקדמיה, היא של חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים בנתניה, רפי ימין, שיצר שיתוף פעולה בין ארגון הגג – בית הצעירים העירוני, לבין WIZE – ארגון חברתי שנוסד בשנת 2011 ופועל לקידום מדע, ידע וטכנולוגיה בקרב הקהל הרחב, תוך יצירת חוויה כיפית, מעשירה ומהנה – על ידי הפקת הרצאות ללא תשלום בברים ברחבי הארץ. יצוין עוד כי לאחר הרצאת הבכורה הערב, צפויה היוזמה לתפוס תאוצה ואחת לשלושה שבועות תתקיים הרצאה בברים שונים ברחבי העיר.

תרבות אחרת

"המטרה היא להביא חבר'ה צעירים באווירה לא פורמלית, שיישבו על הבר עם בירה וישמעו הרצאה טובה", אמר רפי ימין. "אחד הדברים ששמנו לעצמנו כמטרה במרכז העיר הוא לקדם תרבות אחרת ואנחנו עושים את זה בכיף. שמעתי על סטודנטים שישבו עם דוקטור או פרופסור על הבר ואחר כך קיבלו זימונים לראיון עבודה. זה בעצם שובר את המוסכמות".