אביב גפן בנתניה | צילום: שלומי פינטו "נתניה לא ידעה לילה מיוחד שכזה" אביב גפן בנתניה | צילום: שלומי פינטו
אירועי הקיץ המגוונים בנתניה יגיעו לשיא בעשירי באוגוסט עם "לילה לבן" מרתון של 12 שעות של פעילויות והופעות מהיהודים ואביב גפן ועד יובל דיין. מנכ"ל היכל התרבות, בני אפרים: "מצפים לאלפי חוגגים. תהיה חגיגה אמיתית"
בהיכל התרבות ומנהלת מרכז העיר, האמונים על הפקת "לילה לבן" שיתקיים ב-10 באוגוסט, מדווחים על התרגשות שיא וציפייה לאירוע שטרם נראה כמותו בעיר.

אביב גפן בנתניה | צילום: שלומי פינטו

אירועי לילה לבן יתנו מענה לכלל האוכלוסיה ויחלו בשעה 18:00 עם מסיבת פיג'מות עבור הקהל הצעיר ומרתון מספרי סיפורים ומכאן והלאה מתחילים להתחמם. הופעות, דוכני אוכל, מסיבה לנוער, סדנאות, הקרנות סרטים והרבה הרבה מוסיקה טובה עם מיטב האמנים בארץ.
רגעי השיא של הלילה יכללו הופעה משותפת של להקת היהודים ואביב גפן בכיכר העצמאות, סקאזי יגביר ווליום בטיילת איילנד ויובל דיין תפציע במופע זריחה בשעה 05:00 בבוקר שיהיה גם אקורד הסיום של האירוע הגרנדיוזי.
רכילות בנתניה - "נתניה לא ידעה לילה מיוחד שכזה"

"היהודים" מגיעים לנתניה | צילום: טל שחר

סיאסטה ארוכה

"העשייה התרבותית בנתניה מהווה מודל לחיקוי בארץ. לילה לבן הוא לילה אחד מתוך מאות ימים ולילות שבו אני כתושבת יכולה לטעום ממגוון פעילויות תרבותיות ללא הגבלת זמן", אומרת מחזיקת תיק התרבות בעירייה, שושנה (צ'וצ'י) זילברברג. "לראשונה התקבל אישור לקיום אירועים אל תוך הלילה עד שעות הבוקר, בשונה מהשנים האחרונות בהן התקבל האישור עד השעה 1:00 בלילה בלבד. לכן, לילה לבן זה הוא חגיגה עבורי. אני מתכוונת לישון סיאסטה ארוכה כדי לאגור כוחות ללילה מטורף. בלילה הזה אנחנו לא רוצים לישון, רוצים להשתגע. אנו צופים שייהנו משלל האירועים בין 20 ל-30 אלף תושבי נתניה, תיירים ואורחים מכל הארץ".
רכילות בנתניה - "נתניה לא ידעה לילה מיוחד שכזה"

יובל דיין במופע זריחה | צילום: אוהד רומנו

יצרנו באזז
"צפוי לנו לילה מיוחד מאוד וללא ספק נתניה לא ידעה לילה שכזה", הוסיף בהתרגשות מנכ"ל היכל התרבות בני אפרים. "אנחנו מסיימים עם זריחה ב-06:00 בבוקר - מרתון רצוף של 12 שעות. הפכנו את היום ללילה ואת הלילה ליום. אנחנו מצפים שאלפי אנשים יגיעו לשלל האירועים ותהיה חגיגה אמיתית כמו כל הקיץ הזה, בו מופיעים מיטב אומני ישראל בנתניה. העיר נמצאת ברף גבוה מאוד של עשייה. קולגות מתקשרים אלי ואומרים שלא מבינים איך יצרנו את הבאזז הזה. בחודשיים האחרונים תכננו לפרטי פרטים את הלילה הזה והגיע הזמן להתניע את הגלגלים. אנחנו קרובים לשיא החגיגות. אין ספק שראש העיריה בבקשתה לקיים אירועים אל תוך הלילה, קידמה לקבלת האישורים הנדרשים לקיום אירועים אלה, במחשבה שהלילה לבן יוסיף נדבך לחיי התרבות בעיר".
רכילות בנתניה - "נתניה לא ידעה לילה מיוחד שכזה"

אביתר בנאי יגיע לבית הכנסת הגדול | צילום: עירא דיין

סצנה אלטרנטיבית

מחזיק תיק הצעירים בעירייה, רפי ימין, סיכם: "מרגש לראות את העיר נתניה חווה מהפכה תרבותית איכותית שהופכת להיות אט אט הסצנה האלטרנטיבית באזור השרון והמרכז. השיח החדש סביב האירועים האחרונים שהפקנו והלילה הלבן שעתיד להתקיים הוא תוסף משמעותי במהפכה שמוציאה שם חזק לעיר ואהדה גדולה בקרב אלפי תושבים ומבקרים מחוץ. נמשיך להפתיע גם בהמשך הדרך".
לכל אירועי הלילה הלבן הקלק/י כאן
לכל אירועי חודש אוגוסט בעיר הקלק/י כאן