יהב סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית יהב

זה יהב האחיין ההורס והמהמם שלי, שימו לב לכיתוב על הבקבוק, מבחינתי תמצית פילוסופית משכנעת בהחלט וקצת בהרחבה, ייעוץ סטיילינג - מה זה? למה אני צריכה את זה בכלל?

מה, אני לא יודעת להתלבש? זה מיותר ?! להתלבש זה משהו שלומדים ? עיסוק בבגדים זה לא משהו שטחי? מה זה אומר עליי? מה זה יתן לי? למה דווקא עכשיו?

״יש לי המון בגדים בארון אבל אין לי מה ללבוש״, ״אם רק ארד/אעלה שניים-שלושה ק״ג״, ״אני לא צריכה להתלבט הרבה בבוקר, אני פשוט זורקת על עצמי את הדבר הראשון שראיתי בארון ויוצאת מהבית, בשביל מה להשקיע?

מתי בפעם האחרונה השקעת בעצמך?

המון נשים ״שוכחות ״ את עצמן במירוץ החיים, אין זמן, אין חשק, אין מצב רוח, יש המון מטלות, המון מחויבויות, ילדים , עדיף להשקיע בהם ולהתלבש זה יקר.

אז זהו , שזה לא חייב להיות כך. מתי בפעם האחרונה השקעת בעצמך, לבשת את מיטב הבגדים שלך, הסתרקת, התאפרת? אולי זה היה לאירוע מיוחד? זוכרת את ההרגשה? זוכרת את המחמאות שוודאי לא איחרו לבוא?
אני אומרת שלא חייבים אירוע מיוחד או ספציפי כדי שתרגישי ותיראי מהממת, כל יום הוא יום שמגיע לך להרגיש ככה. נכון שלא כל יום אנחנו קמות במצב רוח מדהים ולא תמיד יש לנו חשק להשקיע, אבל אני הבנתי שדווקא בימים האלה, מה שהכי מרומם את רוחי הוא ללבוש את הבגדים שיש לי בארון ושאיתם אני מרגישה הכי יפה.
אז נכון, בהתחלה זה מרגיש מאולץ ולא טבעי אולי מעט מתאמץ, אבל מרגע לרגע ההרגשה משתפרת ומיום ליום זה נעשה קל יותר וטבעי והכי חשוב זה מעלה חיוך על פניי! אני מאמינה שאשה שאוהבת את עצמה ומשקיעה בעצמה (זה לא צריך להיות יקר !!) היא האשה הכי יפה ומאושרת שיש, זו בדיוק האשה שמסוגלת ואף מעניקה יותר אהבה ופירגון לסביבתה וככל שהיא יותר מפרגנת ככה היא מרגישה טוב יותר.
אני אומרת שלכל אחת מגיע להיראות ולהרגיש טוב עם עצמה בכל גיל, מידה וגובה, ולכן סטיילינג אינו דבר מיותר, אפילו הכרחי, שינוי חיצוני מוביל לשינוי פנימי והחיים קצרים אז למה לא בעצם ולמה לא עכשיו?

סטיילינג אופנה ומה שביניהם 

את וודאי חושבת שכדי להתלבש בסטייל צריך הרבה זמן וכסף, צריך להכיר כל הזמן את כל הטרנדים, וגרוע מזה - צריך לקנות (כמעט) כל טרנד שיוצא כדי להישאר מעודכנת
למי יש זמן וכסף לזה? אז זהו , שלא!
יש הבדל גדול בין אופנה לסטיילינג (סגנון אישי).
אופנה היא דבר מתחלף, אופנה עולה כסף, ואילו סטיילינג הוא סגנון אישי, כזה שאת מרגישה בו הכי נוח, הסגנון שהוא ממש את, המשקף את האישיות שלך, שמוציא החוצה את הפנימיות שלך ומה שאת רוצה לשדר, סגנון אישי בבגדים הוא מסר, הוא שפה וככל שתהיי יותר אותנטית כלפי עצמך כך תזדקפי מבפנים ומבחוץ וזה מה שהסביבה שלך תקלוט, כשאת מבינה ומגבשת את הסגנון שלך, את נראית טוב ומרגישה טוב. אני מאמינה ששינוי חיצוני מביא לשינוי פנימי, תהיי הגירסה הטובה ביותר של עצמך!
את לא צריכה ללבוש טרנדים, אלא אם כן, הטרנד מתאים לך ומשקף אותך, סטיילינג זו שפה לכל דבר - וכשזה טוב, זה עובד. 
בשלב ראשון ממליצה לסדר את ארון הבגדים שלך, בטוחה שתגלי שם אוצרות שלא ידעת שקיימים, בדרך כלל אנחנו מנצלות 20% מהבגדים שיש לנו בארון, חוזרות על עצמנו באותם השילובים מתוך הרגל, התוצאה משעממת ומתסכלת, התחושה התמידית היא ש: אין לי מה ללבוש ..בעוד שבעצם אנחנו יכולות להשמיש את הארון שלנו ולנצל אותו כמעט במלואו, בשילובים חדשים, בצבעוניות שלא חשבנו עליה. תתחילי להתמקד במה ״שיש״ ולא במה "שאין״

עיצוב וסטייל - סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית
על הכותבת: כל חיי עסקתי בטיפוח, אסתטיקה ויופי, בנות תמיד שאלו והתייעצו איתי לגבי לבוש. החלטתי להפוך את התחביב למקצוע, לתת מהידע שלי וללמד נשים לאהוב את הגוף שלהן בדיוק כמו שהוא. לקבל ולהעצים את עצמן דרך לבוש וסגנון אישי. אני מאמינה ששינוי פנימי מביא לחיצוני ולהיפך, כשאשה שלמה עם עצמה היא מאושרת וכל אשה, בכל מידה ובכל גיל ותקציב ראויה להרגיש יפה ומהממת, ההופעה החיצונית היא לא פחות מכרטיס הביקור שלנו, ורוב הפעמים אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני.