סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית      סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית     סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית

אם הייתי יכולה הייתי מטיילת בעולם כמה שיותר, מסתובבת, חווה תרבויות, ארכיטקטורה, אוכל, אווירה... כיף להכיר מקומות חדשים!

מצד שני, אני גם אוהבת ״ללכת על בטוח״ ולבקר שוב במקום שהייתי ואהבתי, יש משהו כיפי בלדעת את המקום, זה אפילו משרה בי תחושת בטחון.

כסטייליסטית אני אוהבת למצוא מקומות מיוחדים לקניות, חנויות של מקומיים ולאו דווקא תיירותיים, בוטיקים קטנים מיוחדים, אוהבת לנבור ולמצוא פריטים מדליקים מיוחדים!
אז יצא לי לנסוע כמה פעמים עם חברות, עם אמא, וגם עם הבת שלי, ובכל פעם ליעד אחר, אבל תמיד הרגשתי בטחון לאן ללכת, איפה לקנות...ושמתי לב שגם מי שנסע איתי, הרגיש בטוח לסמוך עליי, גם אם היעד לא מוכר לי.
ואז חשבתי לעצמי, השתעשעתי ברעיון של להוציא סיורים מודרכים המשלבים גם פאן, גם תרבות, גם קניות שוות, כי כולנו בעצם אוהבות קניות, זו חלק מהחוויה בחו״ל, אבל הכי כיף לקנות פריטים מיוחדים שלא תראי אצל אף אחת וגם פריטים המדוייקים לך באופן ספציפי!
ואז התחלתי לחשוב על יעד נחשק, כזה שיש בו הכל, ומיד ידעתי שזו חייבת להיות לונדון!
מבחינתי בירת אירופה, מהווה גם סטייל מטורף, גם עיר תוססת, שוקקת חיים, חיי לילה פעילים, מחזות זמר, מסעדות, שווקים ו....שופינג היסטרי ובכל תקציב!
בהפתעה גמורה, פנתה אליי חברת התיירות netravel, והציעה לי בדיוק את מה שחלמתי להוציא לפועל, טיול נשים מפנק, לכבוד יום האשה הבינלאומי. הטיול כולל טיסות, בית מלון מדהים, מחזמר נחשק, מדריך צמוד וגם...סטייליסטית צמודה!

לפרטים נוספים: http://www.netravel.co.il/Pages/Styling-In-London-Women-Day/

סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית  על הכותבת: "כל חיי עסקתי בטיפוח, אסתטיקה ויופי, בנות תמיד שאלו והתייעצו איתי לגבי לבוש. החלטתי להפוך את התחביב למקצוע, לתת מהידע שלי וללמד נשים לאהוב את הגוף שלהן בדיוק כמו שהוא. לקבל ולהעצים את עצמן דרך לבוש וסגנון אישי. אני מאמינה ששינוי פנימי מביא לחיצוני ולהיפך, כשאשה שלמה עם עצמה היא מאושרת וכל אשה, בכל מידה ובכל גיל ותקציב ראויה להרגיש יפה ומהממת, ההופעה החיצונית היא לא פחות מכרטיס הביקור שלנו, ורוב הפעמים אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני".

דף פייסבוק: http://bit.ly/2lT0oTJ 

בלוגים נוספים שכתבה ורד דנוס

מה זה סטיילינג?

אקססוריז

צבעים

אמא בסטייל

מקסימום שילובים במינימום פריטים 

בגדים בבית

איך לארוז חכם לחופשה?