אילוסטרציה  | fotolia מי הם המיסטיקנים? לאוו דווקא סינים אילוסטרציה | fotolia

הקו החם אל התודעה האינסופית נמצאת בכל אחד מאתנו, זהו הקו, הערוץ המצביע על המפה המופלאה שבתוכה מסומן הנתיב שמוביל לייעודינו. אנו מכירים את התחושה "ידעתי!" מבינים אותה היטב כאשר אנו שומעים את האמת מהדהדת בתוכנו 

אילוסטרציה  | fotolia

להתמזג עם הניצוץ האלוקי, להתחבר למקום הגבוה ואל תובנותיו, זוהי תחילתו של מסע מיסטי. תרצו לקרא לזה מסע רוחני? גם כן אפשרי, המהות לפסוע בנתיב שמוביל לצמיחה עצמית, לנטילת אחריות אישית.

המיסטיקן האמיתי הוא אדם המאמין באמת ובתמים בקשר ישיר עם הנשמה, וכיצד זה נעשה? ממש פשוט, הרבה אהבה כמו שנאמר "ואהבת לרעך כמוך" , לפעול מתוך אהבה, כוונה ואמונה.
לבטח תאמרו משפטים כמו " לדבר זה קל", " לא כל כך פשוט" אז מה באמת פשוט בעינכם ? הרי אם לא יהיה פשוט, פשוט לא יהיה!

במציאות האמיתית אנו פועלים מתוך שיקולים אגואיסטיים, ומשנים אסטרטגיה בכל סיטואציה חדשה ומשמעות המשפט "ואהבת לרעך כמוך" מתבטלת באופן מיידי.
המיסטיקן האמתי המקבל אחריות מוחלטת ליצירת מציאות חייו על פי מחשבותיו, דבריו ופעולותיו, מעניק לעצמו את ערך המוסף הנמצא בייקום, דהיינו שלווה, אורח חיים מלווה בצמיחה מתמדת, שקט נפשי והכי חשוב מרחיב ומגביה את שדה התודעה אשר אחראי לקיומו.
נעשה את מה שאנו אוהבים, נשנה את מה שאנו לא אוהבים, וזאת תוך התבוננות עצמית רגע אחר רגע, השקפה זו זוכה להבנה חדשה של אנו עצמינו מול טבע ומציאות, השקפה זו רואה את החיים כהשתקפות של מה שנמצא בפרט.
האנשים אשר הולכים בדרך מיסטית-רוחנית ישאלו עצמם שאלות כמו
"מי אני?", "מה מעשיי ומשמעות חיי?", אך בואו נודה שפנימה בתוכינו רובינו ישתדלו להעסיק עצמם כדי להימנע מלהתמודד עם שאלות כאלה.

 

בריאות - מי הם המיסטיקנים? לאוו דווקא סינים

על הכותבת: יפה זרגרי, מאמנת בכל תחומי החיים ומטפלת רגשית נפשית במגע שיאצו-קוואנטי. מרצה ומעבירה סדנאות בתחומי משמעות החיים והעצמתם.

 

בלוגים נוספים שכתבה יפה זרגרי

להרגיש טוב ? לעצור, להסתכל ולהקשיב

מודעות ופעולה יוצרים את האמת

חופש – מבט אחר מעבר חמשת החושים.

האינטימיות כמקפצה לחיים מלאי סקרנות שלווה וסיפוק

האם אנו רוצים לחיות בשמחה?

לכל אחד שומר מסך משלו