איך לבחור אוכל לחתולים?  תמונה: pexels 

אין ספק כי גידול חתולים זאת חוויה נהדרת, שיכולה להעשיר את החיים שלנו ולהוסיף להם הרבה מאוד כיף, אהבה ללא תנאי ואיך לא - גם הרבה מאוד בלאגן

אמנם, בין כל הליטופים והגרגורים של החברים הפרוותיים שלנו, יש צורך חשוב לא פחות לדעת איך לבחור נכון אוכל לחתולים - הרי בתור בעלי חתולים תמיד תרצו לדאוג להם לטוב יותר, ולוודא כי החברים הנאמנים שלכם נשארים בריאים ככל הניתן, ולכן תצטרכו לדעת איך לבחור אוכל לחתולים באנימל שופ.
אז מה צריך לדעת כדי לבחור נכון אוכל לחתולים, ומהם הפרמטרים החשובים בדרך לבחירה הנכונה? בכתבה זו נסביר לכם כל מה שצריך לדעת.

מאיפה מתחילים?
לפני שאתם מחפשים אוכל לחתולים באנימל שופ חשוב מאוד לדעת שאת הסוגים הכי מומלצים לבריאות החתול שלכם, כלומר מזונות הפרימיום נהוג לחלק לשני סוגים עיקריים - אחד הוא אוכל לחתולים עבור גורים והשני הוא אוכל לחתולים עבור חתולים בוגרים.
כשאתם מחפשים אוכל לחתולים באנימל שופ, חשוב מאוד לדעת כי אוכל לגורים מיועד עבור כל החתולים מגיל לידה ועד גיל חצי שנה, והחל מגיל שישה חודשים תצטרכו לחפש אוכל לחתולים בוגרים.

רגע, מה ההבדל בין השניים?
אחרי שהבנתם איך נהוג לחלק את סוגי האוכל לחתולים, בטח אתם תוהים מה ההבדל בין שני הסוגים.
ובכן, אוכל של גורים בדרך כלל יכיל כמות גדולה יחסית של קלוריות, בגלל שקלוריות הן בעצם אנרגיה והיא נחוצה וחיונית עבור ההתפתחות של הגורון המתוק שלכם.
אמנם, כשהחתול הופך להיות מגורון קטן לחתול בוגר, בערך סביב גיל שישה חודשים - התמונה קצת משתנה.
בדרך כלל, אוכל לחתולים בוגרים יהיה בטעמי עוף או דגים, ואפשר לשלב לצידו גם חטיפים עם ויטמינים ושאר רכיבים חיוניים שיוכלו לעזור לכם לשמור על הבריאות של החבר הנאמן שלכם ככל שמתאפשר לכם.

מה קורה כשמדובר על חתול שמן?
במידה והחבר הפרוותי שלכם סובל מהשמנת יתר, הגיע הזמן שתחליפו את סוג המזון שלו למזון דיאטטי.
כמו כל החיות האחרות, גם חתולים יכולים לסבול מהשמנת יתר בגלל המון סיבות שונות - הזנחה, חוסר תעסוקה ופעילות גופנית, גנטיקה וכדומה.
במקרים בהם החתול החמוד שלכם שאתם מגדלים סובל ממה שנראה לכם כמו השמנת יתר, אנחנו ממליצים לכם בחום להתייעץ מוקדם ככל הניתן עם הוטרינר שלכם כדי שתוכלו למצוא אוכל לחתולים באנימל שופ שיענה על כל הצרכים הדיאטטיים של החתול שלכם וישמש בתור פתרון בדרך לבריאות טובה יותר עבורו. בדרך כלל, מזון דיאטטי יהיה עשיר בסיבים תזונתיים, ויחסית דל בקלוריות, ובפרט בשומן ולכן נהוג להאכיל איתו דווקא חתולים שסובלים מעודף משקל.