מחפשים לחסוך כסף? עשו פוליסת חיסכון תמונה: pixabay

יש עולם שלם של כלים פיננסיים שונים ומשונים הזמינים לציבור הרחב. מרבית האנשים לא מודעים אפילו לקצה הקרחון, וגם אלו שמודעים, לא בהכרח מבינים במה מדובר

יש בתחום הפיננסים הרבה מילים גדולות שיוצרות מחסומים פסיכולוגיים וטכניים בין קהל היעד לבין הכלים שנועדו לשרתו. מזל שיש דברים ברורים, ישירים ומשתלמים כמו פוליסת חיסכון חכמה.
אתם לא רוצים לסחור בחוזים עתידיים, או להמר את הכסף שלכם על איזה מטבע וירטואלי או NFT. אתם רוצים משהו בטוח, משהו יציב, משהו שאפשר לסמוך עליו. פוליסת החיסכון היא הכלי העיקרי והנגיש ביותר עבורכם, להשקעה של כל סכום שיש לכם.

איך זה עובד, ולמה?

פוליסת החיסכון היא בעצם אפיק השקעה שלכם בעצמם. אתם פשוט שמים כסף בצד, בצורה מסודרת, מאורגנת ונגישה. במקום לתת לכסף לנזול החוצה מהעובר-ושב, אתם מבצעים הפקדות בהתמדה לתוכנית הפוליסה, והכסף מתחיל להצטבר ולהצטבר. עם הזמן מצטברים לכם סכומים משמעותיים אשר יכולים להיפדות באופן מיידי, ולענות על צורך גדול יותר מאשר ההוצאות השוטפות של החיים, הקניות, הדלק, וכיו"ב.
עם הפוליסות המתקדמות יותר אפשר ליהנות מיתרונות רבים:
זמינות הכסף הכסף שלכם אומנם שמור ואצור בקופת חיסכון, אבל הוא גם זמין בלחיצת כפתור, ברגע אחד, בלי עיכובים. אם אתם צריכים קצת מזומן כדי לצאת לחופשה לאיזה חודש או חודשיים, או אם אתם צריכים לקנות רכב חדש, הכסף זמין לכם באופן מיידי.
עושים סדר במקום לערבב את הכסף בקופה אחת ולראות שוב ושוב איך הוא נשאב להוצאות השוטפות, אתם שמים כסף בקופה ייעודית שכל מהותה היא להוות קופת חיסכון שממנה לא מוציאים ביום-יום. זה מייצר סדר, ועוזר לרוב האנשים לחסוך למרות ההוצאות. יש אנשים שזו עבורם הדרך היחידה להצליח לחסוך.
ללא דמי ניהול זה כבר תלוי מאוד איפה תחליטו לפתוח את פוליסת החיסכון שלכם. ההמלצה היא לוודא מראש כי לא גובים מכם דמי ניהול או עמלות משום צורה על ההפקדות שלכם. זה הכסף שלם, והוא צריך להישאר שלכם. לא מדובר בחשבון מסחר בו אתם מפקידים כספים וסוחרים בהם, קונים ומוכרים חוזים או ניירות ערך. זו קופת חיסכון פסיבית, ואין סיבה לגבות מכם עמלה.

היתרון של חיסכון ישירות מהאשראי

הוראת קבע בכרטיס האשראי היא הדרך המהירה ביותר והפשוטה ביותר לוודא כי אתם שמים כסף בצד. היתרונות רבים, והם הרבה מעבר לשליטה המלאה שיש לכם דרך האפליקציה של חברת האשראי. מדובר ביכולת שלכם לראות כל הפקדה והפקדה כל הזמן דרך הסלולרי, לבטל, להוסיף, לשנות ולשלוט בשליטה מלאה.
הגישה למסמכים של חשבון האשראי שלכם לצד הגישה לפרטים של אותה פוליסת חיסכון מאפשרות מבט מלמעלה על כל המתרחש, כך שאין הפתעות, הכסף מול העיניים שלכם, בלי טעויות וללא בלבול.