ג'וליה גואטהג'וליה גואטה- אשה עיוורת חייכנית ומלאת חיים בת 70, נשואה לעמוס, בן 70, עיוור, אמא ל-7 ילדים, סבתא לנכדים ולנינים כותבת לנו על חייה                                                                                   

       

רשימת הפוסטים של ג'וליה גואטה

הבלוג של ג׳וליה: המשפחה היא הכל | פורסם ב-16.8.2015

קוראים לי ג'וליה גואטה ואני עיוורת. לא נולדתי עיוורת, הפכתי לכזו. למרות העיוורון הצלחתי לגדל שבעה ילדים מוצלחים ולחיות חיים מלאים ותוססים. בבלוג שלי, אני רוצה לשתף אתכם, הקוראים, בסיפור החיים המרתק שלי, והפעם, אני רוצה לספר לכם על המשפחה שלי. והשבוע, ג'וליה בבלוג אישי על המשפחה שלה. קוראים יקרים, השבוע אני רוצה לספר לכם על הדבר היקר לי מכל - המשפחה שלי.

להמשך קריאה...


הבלוג של ג'וליה: על חלומות נבואיים ומסרים | פורסם ב-4.8.2015 

קוראים לי ג'וליה גואטה ואני עיוורת. לא נולדתי עיוורת, הפכתי לכזו. למרות העיוורון הצלחתי לגדל שבעה ילדים מוצלחים ולחיות חיים מלאים ותוססים. בבלוג שלי, אני רוצה לשתף אתכם, הקוראים, בסיפור החיים המרתק שלי, והפעם, אני רוצה לספר לכם על החלומות הנבואיים שלי. השבוע, אני רוצה לחשוף בפניכם הקוראים את היכולת העל טבעית שלי.

להמשך קריאה...


הבלוג של ג׳וליה: רואה מהלב | פורסם ב-27.7.2015

קוראים לי ג'וליה גואטה ואני עיוורת. לא נולדתי עיוורת, הפכתי לכזו. למרות העיוורון הצלחתי לגדל שבעה ילדים מוצלחים ולחיות חיים מלאים ותוססים. בבלוג שלי, אני רוצה לשתף אתכם, הקוראים, בסיפור החיים המרתק שלי, והפעם, על האמונה והתקווה שיום אחד אצליח שוב לראות את העולם. השבוע, אני רוצה לספר לכם קוראים יקרים, על החלום הגדול ביותר שלי.

להמשך קריאה...